Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

Vrinden "leven en laten leven" is toch het motto?

In welke auto je ook rijd.....want ook de Z3 rijders reageerden nou niet echt..

Als de mensen allemaal eens wat vriendelijker zouden zijn, zou de wereld een betere plaats worden.

Als ik met de auto stop om een voetganger voor te laten gaan gebeuren er 2 dingen:

- een verbaasde blik van een dankbare voetganger dat hij/zij eerder mag dan de grote boze automobilist

- een hoop getoeter en geschreeuw achter mij van de automobilist achter mij die enkele seconden vertraging op loopt...

Dat is raar toch?

Ik hou echter vast aan vriendelijkheid (dat zullen een hoop gemerkt hebben bij de tocht van Ferry), probeer het eens...je zult zien dat je een stuk blijer wordt van de reacties van de voetgangers

Tot zover deze positiviteits preek :-)

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie

Z4 rijders zijn aso's

Eikels van de bovenste plank die zich voor niets of niemand interesseren behalve hunzelf :lol:

Waarom zou je een aso / eikel zijn, als je overtuigt bent van je eigen superioriteit? :guitar:

Overigens daalt het taalgebruik (pleuren) weer naar een bedenkelijk dieptepunt. Dit zou wel een reden zijn om bepaalde Z4 rijders van dit forum te weren.

Mods staan er bij en kijken er naar :muur:

Link naar reactie
  • Administrator

[quote Dit zou wel een reden zijn om bepaalde Z4 rijders van dit forum te weren.

Mods staan er bij en kijken er naar :muur:

Link naar reactie

naja ik heb zelf juist beter ervaringen met mede Z4 rijders dan met Z3 rijders hoor, haha de z4's groeten nog wel eens terug ( behalve die in de E89), de z3 rijders doen dat nou nooit :P

zal wel komen omdat die E89 nog door teveel gewone mensen wordt gereden ipv liefhebbers (want lets face it, de Z3 of E85 Z4 koop je niet echt meer als daily om de boodschappen mee te doen)

Overigens van het weekend ook wel een stuk of 8 Z3's gezien in omg. Rotterdam en roodkapje maar eigenlijk geen enkel die even wou groeten, welja.

Oh... en nog een Z8 in Rotterdam ... met Rood leer ... wow!

Link naar reactie

Sluit me aan bij het betoog van MarliesRoy.

De gedeelde passie is toch BMW Z? Daarbinnen maakt ieder zijn eigen keuzes. Leven en laten leven. Zelf groet ik iedere Z rijder met lichtsignaal met wisselende resultaten (van omhoog gestoken middelvingers tot terug knipperen en zwaaien.

Groeten Jasper

Link naar reactie

Twee keer zzz geparkeerd langs de boulevard van noordwijk aan zee. Een groene en een zwarte. Die groene was een M. Rond 14.15 uur.

En nog zzzz in Zandvoort aan de zeeweg. een zilvergrijze, rond 19.30 uur

aangepast door JMAR
Link naar reactie
  • Administrator

Vanmiddag 1 door de McDrive op IJsseloord I in Arnhem en later op de avond bij het Gelredome nog 1. Ik was vandaag incognito met een grote Hertz 18m3 :lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.