Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

vandaag 2 feb. in Hasselt (Bel.) een donkerblauwe z3 met Nederlands kenteken, stond geparkeerd langs een zeer drukke weg ( kenteken en type niet kunnen lezen)

om 16.15u

Iemand van hier???

gr

aangepast door rscl
Link naar reactie

Mooie rode z3 cabrio met open kap op de a13 richting rotterdam. Je haalde me in en daarna haalde ik jou in. Kenteken start met pv. Zag er goed uit in het middag zonnetje

Link naar reactie

vandaag even met vrouw en dochter naar zo'n fijne zondagmiddag besteding geweest

IKEA + meubelplein Eindhoven.

daar aangekomen prettig onthaald door 3 wegrijdende Belgische M3 's

Allen jeugdige bestuurders, maar een hemels geluid, en mooi geprepareerd.

Dat maakt zo'n dag weer n stukje zonniger!

Link naar reactie
  • Administrator

Ik zag zaterdag een zilveren z4 met s108's op een oprit staan in Stramproy... ;)

Ja en ik een met oranje knipperlichten :lachen:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Een grijs metallic facelift 3.0 Z3 in Moordrecht geparkeerd tegenover een bloemenzaak en de kruidvat. Zag er mooi glimmend uit, de eigenaar was nergens te bekennen ;) iemand van hier?

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Ik zag afgelopen zondag een mooie donkergroene wide body Z3 op de snelweg net na afslag rotterdam alexandrium. Ik groette nog even en nam toen de volgende afslag. Iemand van hier?

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

daarnaast komen veel mensen pas op een forum als ze problemen hebben oid. ( ekte ekte liefhebbers daargelaten natuurlijk ;) )

Misschien omdat dit topic onderin het menu scherm staat dat leden vh forum deze topic niet kennen. Ik zag dit ook pas na een tijd.

aangepast door Guido
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.