Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

En geimporteerd uit Frankrijk. Historie ontbreekt helaas.

Ik ken het verhaal achter deze auto. Was voor mij een reden om er niet voor te gaan :o

BTW ... vandaag op de A12 richting Gouda ingehaald door een Z4M Coupé (zilver), vervolgens nog een zilvere 3.0iS Z4 net voor zoetermeer (jonge vent) en bij reeuwijck op de snelweg nog een zwarte 2.8 en bij zevenhuizen een zilvere 1.9 Z3.

Wie o wie?

Ben zelf gespot ... http://www.autogespot.com/nl/viewimages.ph...505082011154942

Link naar reactie
kap stond toevallig open op :P 4

tussen gespot en bespot zit maar 1 letter verschil <_<

Oh nee hoor, de spotter vroeg of hij ook foto's van de motor mocht maken.

Ik zei natuurlijk ;)

Maar ik ben NIET naar hem gekomen :) dus dan vind ik het gespot worden.

Maar boeiend verder haha ... het gaat om de auto en die is fijn (je kunt merken dat Ruud er goed voor heeft gezorgd)

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Gast Z3-Widebody

K'zag net een zilveren Z3 2.8 automaat met Wiesmann-hardtop rijden door de van Eeghenstraat..

opzoek naar een parkeerplekkie :)

Goed idee trouwens, met dit pokke weer ga ik ook mijn hardtop weer van stal halen... open-rijden zit er toch niet in.

edit: even een snelheidsfoutje aangepast :smart:

Link naar reactie
K'zag net een zilveren Z3 2.8 automaat met Wiesmann-hardtop rijden door de van Eeghenstraat..

opzoek naar een parkeerplekkie :)

Haha had dan even hoi gezegd man :smart: ! Het is echt niet te doen meer om te parkeren in Zuid man.. was jij met de Z? Ik zag overigens op de Parnassusweg een zwarte M Coupe, wie was dat? Mooie bak! Stond flink te glimmen, zelfs in dit sh*tweer..

Btw ik had de hardtop erop gezet toen de auto op een parking in Dusseldorf Airport moest staan tijdens m'n 3 weken vakantie, en toen ik terugkwam dacht ik: hmm. Laat maar lekker liggen haha.

Link naar reactie

Ahaaaa :( okee!

Ik was vanochtend bij Brouwer Banden. Auto trekt best naar rechts maar uitlijnen was niet nodig, het ligt aan een verschil in afstelling van m'n dempers en/of draagarmen zeiden ze. De achterbanden vertonen ook flinke toespoor dus advies was een nieuwe schokbrekerset rondom en/of nieuwe draagarmen voor.. Dat wordt weer een duur grapje.

Anyway nu weer on topic :thumbup: Mooie zwarte Z4 roadster pre-facelift in de Cornelis Schuytstraat net! Hoogblonde dame op leeftijd erin.. iemand van hier? :wave:

Link naar reactie

Nou ik vond de service dus best belabberd.. sleutels werden ingenomen door een dame bij de receptie en er werd me niets gezegd. Auto werd naar binnengereden en de kerel die de auto bekeek had eigenlijk weinig oog voor m'n vragen of problemen. Pas op het eind toen er duidelijk werd dat ik wellicht geld moest uitgeven kwam er eentje met me praten over een offerte en gaf hij adviezen, maar het is echt geen warme douche waard helaas.. :thumbup:

Hun prijzen klonken niet heel hoog op zich maar je betaalt niet echt voor service denk ik? Overigens de Koni Geel schroefset (wel instelbare demping overigens) kwam bij hun met montage op bijna 900 euro.. Jij had het toch ergens laten doen voor 650 rondom incl montage?!

Kun je me een PM sturen met wat info daarover? :D anders gaan we wel erg off topic :wave: ik zal wat posten in m'n voorsteltopic binnenkort ;)

Anyway liefst ga ik naar een Koni Geel set rondom :( maar er moeten eerst nieuwe draagarmen komen denk ik..

Link naar reactie
Nou ik vond de service dus best belabberd.. sleutels werden ingenomen door een dame bij de receptie en er werd me niets gezegd. Auto werd naar binnengereden en de kerel die de auto bekeek had eigenlijk weinig oog voor m'n vragen of problemen. Pas op het eind toen er duidelijk werd dat ik wellicht geld moest uitgeven kwam er eentje met me praten over een offerte en gaf hij adviezen, maar het is echt geen warme douche waard helaas.. :wave:

Hun prijzen klonken niet heel hoog op zich maar je betaalt niet echt voor service denk ik? Overigens de Koni Geel schroefset (wel instelbare demping overigens) kwam bij hun met montage op bijna 900 euro.. Jij had het toch ergens laten doen voor 650 rondom incl montage?!

Kun je me een PM sturen met wat info daarover? :D anders gaan we wel erg off topic :D ik zal wat posten in m'n voorsteltopic binnenkort ;)

Anyway liefst ga ik naar een Koni Geel set rondom :) maar er moeten eerst nieuwe draagarmen komen denk ik..

Enzo...

zou eens bij van vuuren navraag doen :( , dan word je zeker goed geholpen :thumbup: weet je ook zeker dat het goed zit ;)

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Vanmorgen op de N36 ter hoogte van Zuidwolde richting Ommen een Z3 met 02-**-**. (ong. 11:30)

Ging nog even inhalen over de doorgetrokken streep (foei :groupwave: ) en ik moest even flink versnellen om

het kenteken te kunnen zien. Was zelf niet met de ZZZ, helaas op pad voor me werk.

iemand van hier?

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.