Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

Waar ben je mij tegengekomen?

Verschillende keren eigenlijk al. De laatste keer was afslag R'dam centrum vanaf de snelweg richting Utrecht (stond je een auto of 5 achter me).

Meest opvallende was op de Bergselaan. Toen werd ik door mijn meisje op je geattendeerd met de memorabele woorden:

"Zo! En ik dacht dat jij brede banden had... " :rolleyes:

Link naar reactie
dsc00262d.jpg

gezien zilvergrijze z3 met zwarte hardtop,op 29,maart 2011

gezien op een bergweg op Gran Canaria,bij onmeunig mooi weer .

Staat best knap dat zwart op zilver. Iemand van hier? :rolleyes:

Link naar reactie
Verschillende keren eigenlijk al. De laatste keer was afslag R'dam centrum vanaf de snelweg richting Utrecht (stond je een auto of 5 achter me).

Meest opvallende was op de Bergselaan. Toen werd ik door mijn meisje op je geattendeerd met de memorabele woorden:

"Zo! En ik dacht dat jij brede banden had... " :thumbup:

:cooltext:

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Donderdag 31 maart 2011, New York City, kruising Madison Ave en 73e Street. Groene Z4 2.5si.

Iemand van hier? :cooltext:

wel aso weer he, zo'n BMW rijder die midden op het zebrapad gaat stilstaan.. :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
Groene Z4 2.5si

Wat is dat toch lelijk, zo'n Amerikaanse uitvoering met die rode reflectors op de achterbumper en die oranje op de voorbumper ... :cooltext:

Tis volgens mij een 3.0si trouwens ...

Link naar reactie

Gister thv dordrecht een zwarte Z4M met kap dicht maar wel raampjes open.

Originele uitlaat dus geen stoploss.

Verder nog een aantal forummensen gezien, o.a. blauwe Z3 met chromeline, zwarte Z3 2.2 en etc... :hmmsmiley02:

Link naar reactie

Heel veel Z3's vandaag tegengekomen tijdens een toerritje door het Gooi en de Utechtse Heuvelrug.

Wat een prachtweer vandaag, we zijn weer bruin geworden tijdens het rijden. :lachen:

Link naar reactie
Jackie_P tegen gekomen in Lemiers. :rolleyes:

Inderdaad, ik zag je met Ramona al van ver aankomen.

Wij hebben een stuk Mergellandroute gedaan in Zuid-Limburg.

Tjonge wat was het daar druk zeg, en al die cabrio, vooral Duitsers en Belgen op de heuvelwegen.

Toen nog effe aan in Wuerselen, in het Schnitselparadies Teutenhof.

Heb vorige week mijn foto-camera daar laten liggen, noppes gevonden, jammer toch.

Toen via Wegberg, Heinsberg , ca 260 km op de teller, en heerlijk Schnitzel-gebruind, weer thuis.

Gruesse von Jackie_p en Truuzzz.

Link naar reactie

Wij hebben ook de Mergelland route gedaan, op sommige plekken was het file rijden vooral bij Epen.

En dan die wat achter de wielrenners blijven hangen. :rolleyes:

We zijn vorige week samen met Bart en Bart junior Maarten als laatste van tafel gegaan in de Teutenhof, hebben toen ook niks zien liggen.

Echt jammer van je camera.

Grtz Ron en Ramona

Link naar reactie
Een blauwe Z3 rond 16:30 in Amersfoort op de ringweg in Vathorst.

Reed even achter mij en keerde toen ineens om. (zo hard reed ik nou ook weer niet :thumbup: ).

Rijdt inderdaad een blauwe Z3 in Vathorst, kom ik regelmatig tegen bij de AH :-) Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel we er hebben Vathorst? Zwarte Z3 2.2 zijn wij...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.