Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

Vandaag bij Heuts Kerkrade een blauwe :discussie: roadster xx-JSF-6.

Hij stond op de personeelsparking en Danny was ook in de winkel.

Druk met een klant en toen ik klaar was, was Danny niet meer te zien.

Dus ik kon het hem niet vragen.

Sledge en een :notworthy: ?

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ok ik heb er ook nog een paar:

Afgelopen zaterdag in Zwolle (Spui) een rode Z4 met hardtop en een zwarte Z3 met de kap eraf.

En zondag in lelystad een stuk of 20 Z3/Z4 gespot :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
En zondag in lelystad een stuk of 20 Z3/Z4 gespot :thumbup:

Daar was ik er een van, en weet je wat ik daar gespot heb :thumbup:

één gek die zijn hardtop er nog op had en zijn winterbanden...... :schater::schater:

Link naar reactie
Daar was ik er een van, en weet je wat ik daar gespot heb :blink:

één gek die zijn hardtop er nog op had en zijn winterbanden...... :schater::schater:

Ho ho Ruud het was toen nog officieel winter hoor ;) .

Link naar reactie

Gister een open M roadster (zilver met chrome grill) op de Boezemlaan Rotterdam, een zwarte Z3R (dicht) eveneens op de Boezemlaan en zojuist een zwarte QP die industrieterrein Noord West verliet.

Weekje geleden al enkele keren Hendrik's M en een estoril blauwe M QP bij de AH op de Oudedijk. Dat waren mijn spots wel weer! Behalve de zojuiste benoemde iemand van hier?

Link naar reactie

Wie o wieeee... reed met zijn schitterende zilveren //M Roadster open door Abcoude afgelopen weekend op zaterdag? Tussen 3 en 4?

Ik had mijn Z3 open geparkeerd aan de overkant en er reed een schitterende M langs cafe de Eendracht.. Petje op, vrouw ernaast.. mijn vriendin en ik wilden gauw afrekenen en weer door toeren! ;)

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Tering die gast heeft smaak.. ;)

Dat denk ik ook, zo heeft hij ook de ;) spiegels en koplampen mèt witte knipperglaasjes!!

Het enige wat nog mist is een fatsoenlijke uitlaat :) ;)

logo_eisenmann.jpg

Link naar reactie

wie was die sportive z3 QP boston groen bij David Lloyd in Rotterdam...(kenteken ..-ZR-..) Je stond toen ik kwam en was weg toen ik naar huis ging..... ;)

Link naar reactie
Gister een open M roadster (zilver met chrome grill) op de Boezemlaan Rotterdam, een zwarte Z3R (dicht) eveneens op de Boezemlaan en zojuist een zwarte QP die industrieterrein Noord West verliet.

Weekje geleden al enkele keren Hendrik's M en een estoril blauwe M QP bij de AH op de Oudedijk. Dat waren mijn spots wel weer! Behalve de zojuiste benoemde iemand van hier?

ohh, al opgemerkt bij appie hapie op de oude dijk, je kan je ook nergens verbergen !!!!!!!!!!!! en ik nog denken dat dat blauwe zo'n onopvallende kleur is......

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.