Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

Kreeg vandaag een nieuwsbrief in de mailbox, met o.m. dit bericht:

Door: ANP | 15 juli 2009

Een door het Nederlandse bedrijf Little Sins georganiseerd erotisch feest voor gefortuneerde Europeanen heeft geleid tot opschudding in Groot-Brittannië, toen het uitmondde in een massale groepsorgie.

Dat schrijft de Britse krant The Independent woensdag.

Ongeveer 350 bont uitgedoste, gemaskerde gasten arriveerden zaterdag per BMW, Porsche of Aston Martin bij een zeventiende-eeuws herenhuis in Zuid-Engeland. Ze dronken champagne totdat het middernacht werd. Toen gingen de maskers af en begonnen de feestgangers massaal seks met elkaar te hebben.

Beveiligingspersoneel heeft nog geprobeerd de copulerende menigte ervan te overtuigen naar hun hotelkamers in het pand te vertrekken, maar dit bleek tevergeefs. 'Het leek wel een scène uit de film Eyes Wide Shut', aldus de eigenaar van het pand, Grahame Bond, in de krant.

De organisator van het feest had Bond verteld dat de Nederlanders wel gewend zijn aan dergelijke feestjes, maar omdat deze evenementen in Groot-Brittannië niet vaak plaatsvinden, zouden de gasten helemaal los zijn gegaan.

Om drie uur 's nachts keerde de rust terug op het Britse platteland.

Er stonden ook BMW's op het parkeerterrein.

Iemand van hier?

Link naar reactie

Was heel gezellig!! Jurie van Gelder was er ook!!

Kreeg vandaag een nieuwsbrief in de mailbox, met o.m. dit bericht:

Door: ANP | 15 juli 2009

Een door het Nederlandse bedrijf Little Sins georganiseerd erotisch feest voor gefortuneerde Europeanen heeft geleid tot opschudding in Groot-Brittannië, toen het uitmondde in een massale groepsorgie.

Dat schrijft de Britse krant The Independent woensdag.

Ongeveer 350 bont uitgedoste, gemaskerde gasten arriveerden zaterdag per BMW, Porsche of Aston Martin bij een zeventiende-eeuws herenhuis in Zuid-Engeland. Ze dronken champagne totdat het middernacht werd. Toen gingen de maskers af en begonnen de feestgangers massaal seks met elkaar te hebben.

Beveiligingspersoneel heeft nog geprobeerd de copulerende menigte ervan te overtuigen naar hun hotelkamers in het pand te vertrekken, maar dit bleek tevergeefs. 'Het leek wel een scène uit de film Eyes Wide Shut', aldus de eigenaar van het pand, Grahame Bond, in de krant.

De organisator van het feest had Bond verteld dat de Nederlanders wel gewend zijn aan dergelijke feestjes, maar omdat deze evenementen in Groot-Brittannië niet vaak plaatsvinden, zouden de gasten helemaal los zijn gegaan.

Om drie uur 's nachts keerde de rust terug op het Britse platteland.

Er stonden ook BMW's op het parkeerterrein.

Iemand van hier?

Link naar reactie
Kreeg vandaag een nieuwsbrief in de mailbox, met o.m. dit bericht:

Door: ANP | 15 juli 2009

Een door het Nederlandse bedrijf Little Sins georganiseerd erotisch feest voor gefortuneerde Europeanen heeft geleid tot opschudding in Groot-Brittannië, toen het uitmondde in een massale groepsorgie.

Dat schrijft de Britse krant The Independent woensdag.

Ongeveer 350 bont uitgedoste, gemaskerde gasten arriveerden zaterdag per BMW, Porsche of Aston Martin bij een zeventiende-eeuws herenhuis in Zuid-Engeland. Ze dronken champagne totdat het middernacht werd. Toen gingen de maskers af en begonnen de feestgangers massaal seks met elkaar te hebben.

Beveiligingspersoneel heeft nog geprobeerd de copulerende menigte ervan te overtuigen naar hun hotelkamers in het pand te vertrekken, maar dit bleek tevergeefs. 'Het leek wel een scène uit de film Eyes Wide Shut', aldus de eigenaar van het pand, Grahame Bond, in de krant.

De organisator van het feest had Bond verteld dat de Nederlanders wel gewend zijn aan dergelijke feestjes, maar omdat deze evenementen in Groot-Brittannië niet vaak plaatsvinden, zouden de gasten helemaal los zijn gegaan.

Om drie uur 's nachts keerde de rust terug op het Britse platteland.

Er stonden ook BMW's op het parkeerterrein.

Iemand van hier?

ik dacht eigenlijk gelijk aan van die mensen die naar st Petersburg gaan voor de volvo ocean race...

p.s. en ik was jaloers

Link naar reactie

En terecht. Laatste tijd nogal veel uitstapjes gehad, zaterdag naar Italie en over drie weken naar Ibiza, daarom deze party een keer overgeslagen. Is wel een aanrader overigens :thumbup:

ik dacht eigenlijk gelijk aan van die mensen die naar st Petersburg gaan voor de volvo ocean race...

p.s. en ik was jaloers

Link naar reactie

Wie o wie was het

in een zwarte z3 coupe 3.0 met volgens mij 18 inc m wielen!!!

vanaf de brug bij waalwik tot aan de afrit hem even mee trok tot dik 200

en later bij het stoplicht naast me stond om samen de benziene te laten vloeien

in het keteken zal volgens mij gl ..

we hebben nog even gezwaaid

dus iemand van hier

heb in iedergeval genoten

gr eric

Link naar reactie
  • Administrator

Wie begroette mij gisteravond spontaan op de A50 richting Apeldoorn in een blauwe Z3M Roadster met getoetter en nam vervolgens de afslag Beekbergen? :wave:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Zo,vandaag mocht ik na drie dagen zieken huis weer lekker naar huis prachig weer, dus Hans kwam me halen met de zzz vanmiddag lekker wezen touren en in musselkanaal een zwarte zzz tegen gekomen ff toeteren en knipperen er werdt enthousiast terug geknipperd.

IN ter Apel stond een rode geparkeerd met een oudere heer, wat heet oudere ,mijn leeftijd even vriendelijk zwaaien :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator

Wel 4 vandaag...

Wie draaide er met een zilveren 2.8 prefacelift door Aalten vandaag? Kom voortaan ff een bak koffie halen als je bijna bij mij de zaak binnenrijdt :thumbup:

Een zwarte facelift op de Haaksbergerstraat tussen Hengelo en Haaksbergen (rond 8.30)

Een zwarte facelift tussen Bocholt en Gronau (rond 17.00)

Een blauwe facelift op de Deurningerstraat in Enschede (rond 18.30)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Vanmiddag in Stadskanaal op de rotonde vooor de brug naar gasselte, kon de kleur niet zo gauw zien (zon in de ogen) Dacht een blauwe.

en gistermorgen op de hoofdstraat een zwarte , de beste man was schijnbaar niet op de hoogte van de groet etikette, er werd niet gereageerd op mijn knippertje :newblush:

Link naar reactie
  • 4 weken later...
Beter opletten.

Vanmorgen, o8.30 uur, op rotterdam-kruispunt zuidplein. Mooie blonde vrouw in Staalgrijze Z4 :thumbup:

Iemand van hier?

Oke, maar Rotterdam is geen Amsterdam

Of heb ik iets gemist? en ik ben toch echt niet verdwaald :unsure:

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Zo, gisteren weer een ritje Amsterdam en terug ,Het was weer lekker weer dus dakje open en gaan!

En weer geen zzz gezien .

Staan ze allemaal al in de winter stalling?

Ik niet, ben er regelmatig te vinden de laatste tijd...sinds mijn contract niet is verlengd. :thumbup:

Link naar reactie
De rode //M Coupe die door mijn overbuurman is gekocht, de oude van Killabee, zag ik eergisteren staan met een enorme deuk in zijn smoel :unsure:

:mellow: damn... is tevens de oude van Z3Mroadster en van MdV...

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Flauw hoor, een stem om het topic te sluiten en weg is het .

kan je net zo goed de helft van alle andere onderwerpen ook sluiten.

Met de stem van Sander en die van mij waren er twee. :birthday:

Daarbij topics over wat je niet gezien/gedaan hebt... ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.