martinvh Geplaatst: 9 juli 2007 Delen Geplaatst: 9 juli 2007 Ik spotte gister een mooie zwarte Z3 roadster 6cyl.Op de A4 t.h.v. het brugrestaurant.... lekker aan het wegwaaien met open dak! Quote Link naar reactie
michaelZzZ Geplaatst: 9 juli 2007 Delen Geplaatst: 9 juli 2007 Ja ik was met de ZzZ. Een mooie zeeeeeeeeeeeeeeeer glimmende zwarte!! Ook te herkennen als jonge gozer met een zwarte zonnebril in ZzZ! hahaha Quote Link naar reactie
martinvh Geplaatst: 9 juli 2007 Delen Geplaatst: 9 juli 2007 schreef michaelZzZ: Ja ik was met de ZzZ. Een mooie zeeeeeeeeeeeeeeeer glimmende zwarte!! Ook te herkennen als jonge gozer met een zwarte zonnebril in ZzZ! hahahaKan ik hieruit opmaken dat jij dat was op de A4? Je zag vast de zwarte Coupe voorbij komen!? Quote Link naar reactie
michaelZzZ Geplaatst: 9 juli 2007 Delen Geplaatst: 9 juli 2007 schreef martinvh: Kan ik hieruit opmaken dat jij dat was op de A4? Je zag vast de zwarte Coupe voorbij komen!?Nee sorry Martin k haal even 2 posts doorelkaar!! Ik bedoelde M@rc!!! Scuzi!! Quote Link naar reactie
Gast france bleue Geplaatst: 10 juli 2007 Delen Geplaatst: 10 juli 2007 Wie was er afgelopen vrijdag 6 JULI in BEAULIEU SUR DORDOGNE in FRANKRIJK!? Er stond een Nederlandse ZZZ geparkeerd, een donkerblauwe 2.8! Kristafred Quote Link naar reactie
zzztje Geplaatst: 10 juli 2007 Delen Geplaatst: 10 juli 2007 schreef france bleue: Wie was er afgelopen vrijdag 6 augustus in BEAULIEU SUR DORDOGNE in FRANKRIJK!? Er stond een Nederlandse ZZZ geparkeerd, een donkerblauwe 2.8! Kristafred6 augustus,fred.........? Quote Link naar reactie
Gast france bleue Geplaatst: 10 juli 2007 Delen Geplaatst: 10 juli 2007 schreef zzztje: 6 augustus,fred.........? Uhhh, oeps, bedankt. Krista... Quote Link naar reactie
zzztje Geplaatst: 10 juli 2007 Delen Geplaatst: 10 juli 2007 schreef france bleue: Uhhh, oeps, bedankt. Krista... :schater: geen dank,krista :schater: Quote Link naar reactie
Fer Geplaatst: 10 juli 2007 Delen Geplaatst: 10 juli 2007 Vandaag randweg Einhoven, zwarte Z3 1,8?TG-GL-48Fer Quote Link naar reactie
wout Geplaatst: 14 juli 2007 Delen Geplaatst: 14 juli 2007 Hey luitjes,Even 8 dagen op Madeira vertoefd.Helaas zelf niet met de Z3.(of gelukkig)Echt bizar zoveel bochtjes,haarspelden op en afdalingen.Wij hadden een huurautootje een nieuwe Tigra 1.3 dti.Da's toch even anders rijden.(lees eigenlijk niet te doen)Maar de gemiddelde snelheid komt er dan ook niet boven de 50km.Bijna de hele vakantie helling op en af in z'n 2e versnelling.Anyway ik heb 2 Z3's gespot een rode en een zwarte,greets wout Quote Link naar reactie
crusader Geplaatst: 14 juli 2007 Delen Geplaatst: 14 juli 2007 schreef wout: Hey luitjes,Even 8 dagen op Madeira vertoefd.Helaas zelf niet met de Z3.(of gelukkig)Echt bizar zoveel bochtjes,haarspelden op en afdalingen.Wij hadden een huurautootje een nieuwe Tigra 1.3 dti.Da's toch even anders rijden.(lees eigenlijk niet te doen)Maar de gemiddelde snelheid komt er dan ook niet boven de 50km.Bijna de hele vakantie helling op en af in z'n 2e versnelling.Anyway ik heb 2 Z3's gespot een rode en een zwarte,greets woutNou ja, heb je mazzel dat madeira niet zo groot is . Doe je in een dag een rondje Quote Link naar reactie
mohikaan Geplaatst: 14 juli 2007 Delen Geplaatst: 14 juli 2007 Zaterdag 14 juli. Parkeerterrein van VCR= Vlieg Club Rotterdam. 50 autos, waaronder 2 x z3 en 1x Z4 Quote Link naar reactie
MdV Geplaatst: 14 juli 2007 Delen Geplaatst: 14 juli 2007 donderdag 12 juli, parkeergarage Robeco aan Coolsingel RotterdamEstoril ZZZ M Roadster, kenteken SN-..-13was met de QP Quote Link naar reactie
Davids Z3 Geplaatst: 15 juli 2007 Delen Geplaatst: 15 juli 2007 Wat : Volgens mij mijn oude yellow 2.0 ZZZ Waar : DoornHoe laat : Rond 15:00Bijzonderheden : Bestuurder ;) nog even... Quote Link naar reactie
wout Geplaatst: 15 juli 2007 Delen Geplaatst: 15 juli 2007 schreef crusader: Nou ja, heb je mazzel dat madeira niet zo groot is . Doe je in een dag een rondjeYeps,dat dan weer wel.Maar relaxed rijden is daar niet vantoepassing,met het zweet in je handen U-bochies draaien vergt enige handigheid.Zeker met brede tegenliggers de helling op in de verkeerde versnelling doet zo'n transformer Tigra niet echt lekker mee.Maar Madeira is erg mooi.Zeker als je boven,door de wolken naar 1830m tuft.GRtzwout Quote Link naar reactie
ReneZ3 Geplaatst: 15 juli 2007 Delen Geplaatst: 15 juli 2007 (aangepast) Afgelopen donderdag in Houten, jongedame met lang donker haar, wilde net een van haar auto maken toen ze me vroeg waarom ik dat deed, uitgelegd over het forum en of ze van het bestaan daarvan wist. Niet dus, URL maar doorgegeven, ze zou misschien wel eens gaan kijken.En bij het wegrijden riep ze nog....maar hij is niet te koop hoor!Gelukkig maar!p.s. toch nog maar eens nalezen hoe ik een foto erbij kan zetten....valt niet mee voor zo'n digibeet als dat ik ben....Nou, ben benieuwd of het lukt...Nou, de link doet het, zelfs de jonge dame staat erop te lachen! 17 juli 2007 aangepast door ReneZ3 Quote Link naar reactie
ReneZ3 Geplaatst: 15 juli 2007 Delen Geplaatst: 15 juli 2007 En vandaag even een klein stukje rond ons dorpje gereden...en toen een mooie donker blauwe ZZZ, we nog!Toch leuk om er nog één in je eigen dorp te zien rijden! Quote Link naar reactie
ReneZ3 Geplaatst: 15 juli 2007 Delen Geplaatst: 15 juli 2007 (aangepast) En nu ik toch bezig ben....Deze ZZZ stond voor het stoplicht richting de McD. in Nieuwegein.Toen ik stil stond (met de leasebak) kreeg hij net weer groen.... 23 juli 2007 aangepast door ReneZ3 Quote Link naar reactie
Edwin Geplaatst: 16 juli 2007 Delen Geplaatst: 16 juli 2007 Gisteren lekker aan het toeren geweest in de richting van Zeeland.Op de heenweg op de A29 een zilvergrijze gezien (reed richting Rotterdam) rond een uur of half 3Later nog een andere zilvergrijze gezien.Ook nog een Montreal blauwe gezien (een keer of 4). Eindigden net als wij in Vlissingen op de boulevard. Quote Link naar reactie
Runny-Z3 Geplaatst: 16 juli 2007 Delen Geplaatst: 16 juli 2007 Gisteren avond tegen 22:30 op snelweg Weert richting Eindhoven en topas-blauwe z3 gezien met chrome kiewen. Ze reden ook met opendak, wat was dat heerlijk hier om zo tot laat met opendak te kunnen rijden.Vandaag in eindhoven een mooie bordeau rode z3 gezien met een vrouw met roodhaar. Ze reed ook met opendak.Volgens mij zijn er weinig forumleden uit Eindhoven en omgeving, dat is best jammer. Terwijl ik duidelijk wel bijna elke dag eer een andere z ziet rijden.Mischien een promo-tour Brabant startpunt Eindhoven (heb al een locatie voor, met parkeerplaats en mogelijkheid tot eten). Ik weet wel dat dit niet de plek voor is. Ik wil nog geen eigen topic openen, omdat ik niet weet of er wel animo voor is. het shoot me net te binnen. Quote Link naar reactie
Ivo Geplaatst: 16 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2007 schreef ReneZ3: Afgelopen donderdag in HoutenDa´s bij De Molen, is het niet Quote Link naar reactie
Ivo Geplaatst: 16 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2007 (aangepast) Ook admins posten wel eens dubbel. 16 juli 2007 aangepast door Rob Quote Link naar reactie
ReneZ3 Geplaatst: 16 juli 2007 Delen Geplaatst: 16 juli 2007 schreef Ivo: Ook admins posten wel eens dubbel. Ja, inderdaad!! Quote Link naar reactie
Rubenz3 Geplaatst: 16 juli 2007 Delen Geplaatst: 16 juli 2007 schreef M-roadster: Als dat die kale Skoda rijder niet is... Dat ben ik inderdaad Stond de auto te wassen bij mijn ouders voor toen hij voorbij kwam fietsen. Keerde om en vroeg of ie een paar foto's mocht maken. Geen probleem natuurlijk!!Maar uh, Skoda rijder????? Ben met iets anders bezig en kan alvast zeggen dat die er erg lekker uitziet Quote Link naar reactie
Davids Z3 Geplaatst: 17 juli 2007 Delen Geplaatst: 17 juli 2007 Wat : vrouwlijke bestuurder in een zilveren ZZZ 1.8 of 1.9 Waar: Hilversum bij de AntilopeHoe laat: omtreeks 18:15Bijzonderheden: 18" of 19" Hartge wielen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.