Ga naar inhoud

Bosch of Valeo

marcel.verheijen

Aanbevolen berichten

• Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik zou echt eerst naar roodkapje gaan voordat je nieuwe onderdelen koopt. Hoeveel geld heb je er onderhand inzitten bij het achterhalen van dit probleem?

Hoe weet je zo zeker dat die p0170 aan je injectoren gerelateerd is? Heb je je injectoren getest voor obstructie?

Want volgens mij vervang je gewoon elk onderdeel wat ook maar enigzins met een foutcode te maken kan hebben.

Heb je je lmm al gemonteerd? Heb je een OEM lmm gekocht of een aftermarket merk?

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Snap de reacties maar lampje moet uit. Volg jullie adviezen. De onderdelen die ik vervang gaan sowieso wel eens kapot dus geen probleem. Allemaal binnen budget. Onderzoek is natuurlijk altijd goed maar arbeidsloon is duurder dan vervangen van onderdelen.  Overigens handelen garages op dezelfde wijze.

Dus? Valet of bosch?

Link naar reactie

Ok.

Ik zou voor bosch gaan, maar ik acht de kans klein dat je injectoren kapot zijn.

Ik denk trouwens dat alleen slechte garages zo handelen.

Ik weet niet wat voor onderdelen je erin stopt, of waar je ze vandaan haalt, maar met OEM kwaliteit kan het ook snel oplopen.

Wat heb je nu vervangen? 1 lambda sensor en de LMM? 4 injectoren erbij? quanta costa?

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.