Ga naar inhoud

HARDTOP Z4 sleutel


wilhelmus

Aanbevolen berichten

goedemorgen, ik wilde vandaag de Hardtop monteren op mijn Z4 maar kon de sleutel nergens meer vinden, heb het opgelost met een inbus sleutel en een schroevendraaier nu is mijn vraag waar je zo'n sleutel kan bestellen of heeft iemand van jullie z'n sleutel over die ik over kan nemen?

Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Bedankt voor de info, ik gebruik nu een lange inbus sleutel met handvat dat werkt goed, maar als ik deze hardtop wil verkopen dan is het beter om de juiste sleutel er bij te kunnen leveren.

Link naar reactie

bedankt ga het gelijk proberen, wordt vervolgt

ik had hem besteld en betaald maar 's middags kreeg ik bericht van PayPal dat het bedrag was teruggestort om dat het product niet meer leverbaar is,

jammer dus nog steeds zonder sleutel, maar er zijn ergere dingen in de wereld, ik blijf zoeken

aangepast door wilhelmus
Link naar reactie

ik heb vandaag op de Duitse Ebay 1 sleutel besteld, zij sturen geen artikelen naar Nederland dus heb ik de sleutel naar een hotel in Duitsland laten sturen waar ik volgende week heen ga om naar de kerstmarkt te gaan. ik hoop dat het nu wel lukt!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.