Ga naar inhoud

*VOL* INSCHRIJFTOPIC Paasrit - zondag 16 april 2017


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Neem in elk geval onze tablet mee. Met een beetje mazzel kan er dan via de Wifi naar Ziggo gekeken worden.

Link naar reactie
  • Administrator

Jawel, maar ik ben door mijn snelle bundel heen en de tablet heeft alleen wifi :rolleyes:

 

Oh en we zitten tot 20min voor de Snor in Duitsland hè :sCo_unsure:

Link naar reactie

Ik haal a.s. zondag Gregory om 7.30 uur op vanaf de parking bij Motel de Witte Bergen langs de A1. bij Eemnes.

Wellicht dat er nog meer deelnemers vanuit Amsterdam/NH/Utrecht daar heen willen komen om samen naar Deurningen te rijden?

 

 

Link naar reactie
  • Administrator
2 uren geleden, sandere39 zei:

Denk wel hierom op die A1

Dat is nou vervelend...heb ik voor de verkeerde snelweg vrijstelling gevraagd :muur:

 

image.jpeg

Link naar reactie
  • Administrator

^  dank je Jeroen, jij een goede vlucht en fijne vakantie.

 

^^ De A1 ligt niet in Roggel :171:

 

^^^ idd vrijstelling :sFun_whistle:

Link naar reactie
  • Administrator

Volgens mij valt het wel mee komend weekend op de A1 en is de afsluiting gunstig voor de zondagochtend (Apeldoorn ri. Amersfoort).

Ik rijd morgen over de A1, zal 's avonds verslag uitbrengen.

Link naar reactie
  • Administrator

Er zijn nog een paar plekken vrijgekomen, dus mocht er nog iemand willen meerijden, dan kan dat nog...

Link naar reactie
4 uren geleden, BMW-Z-CSi zei:

Er zijn nog een paar plekken vrijgekomen, dus mocht er nog iemand willen meerijden, dan kan dat nog...

Ik ga het helaas ook niet redden , wegens werk komende weekend plotseling piketdienst. Veel plezier!

Gr Hans 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.