Ga naar inhoud

Gescheurde luchtslang


lupkens

Aanbevolen berichten

Wie kan mij vertellen hoe het stuk buis heet waar de gescheurde slang aanzit of een artikelnummer? Dit is 1 onderdeel en moet uiteraard vervangen worden.

Mocht je er 1 overhebben dan hoor ik dat ook graag en zou dan willen weten hoe ik het in mijn bezit krijg!

 

Hij loopt van het luchtfilter naar de luchtinlaat en zit op een unit waarvan ik de functie niet weet.....

 

Alvast bedankt

lucht 1.jpg

lucht 2.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

6 uren geleden, zzz-slider zei:

Gewoon naar de BMW gaan met een beetje geluk hebben ze hem liggen anders de dag erna ophalen kost ongeveer 36euro.

 

Heb een nieuwe originele besteld voor 10 euro bij DP parts 10 euro en 6.95 euro verzendkosten.

  • Like 1
Link naar reactie
7 uren geleden, Frenkie zei:

Gerwin, hoe ontdekte je dat? Visuele inspectie of vreemde (aanzuig)geluiden?

Een collega die het opviel tijdens het showen van de wagen......met rijden niks gemerkt weet ook niet waar dat hij op aangesloten zit.

Link naar reactie
16 uren geleden, lightning87 zei:

Gok op soort ontluchting, maar is dit geen mooi excuus om gelijk de soundgenerator in te bouwen ? 

Slang is inmiddels vervangen, maar geen soundgenerator. Ik ben naar een Z4 overgegaan omdat de Z3 te veel geluid maakt. De uitllaat heeft een mooi geluidje en dat is genoeg.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Had deze slang op mijn X5 3.0 benzine op exact dezelfde wijze ingedroogd/gescheurd.

ik kwam hier achter door een motor foutmelding op het dashboard. 

Bij de dealer konden ze destijds de fout niet direct uitlezen. 

Door zelf te zoeken kwam ik dit tegen

 

Heb destijds de grote rubberen mof eraf gehaald en het flexibele piepeltje met tape afgedicht. 

Heeft 3 jaar perfect gewerkt. Kosten € 0,50..?

Maar nieuw onderdeel kan ook uiteraard. 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.