Ga naar inhoud

Info over Z4

Aanbevolen berichten

Ik ben opzoek naar een Z4 en heb er een gezien waar ik mogelijk interesse in heb. Is er iemand die deze kent?

Het betreft een zwarte Z4 2.5 hij staat al even te koop op MP

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/m1042424279-topper-bmw-z4-vol-opties.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr&pos=1

Alvast bedankt voor de genomen moeite!

$_85.JPG

Link naar reactie

Ken hem niet hoor, ik zag wel dat de verkoper hem nog geen jaar in bezit heeft.

De zg soundpipe zal er later opgezet (3.0) zijn en er zo te zien zit een 3.0 gril in.

De kleur van de bekleding vind ik lelijk, maar dat is natuurlijk persoonlijk, en zou daarom verder zoeken.

Link naar reactie

Kijk goed naar de historie, de auto is geimporteerd , en is idd nog geen jaar bij de huidige eigenaar. Check je display op de "dot" en laat op zn minst de sleutel uitlezen tijdens de proefrit.(ff bij dealer langsrijden)

Link naar reactie
2 minuten geleden, vester86 zei:

Kijk goed naar de historie, de auto is geimporteerd , en is idd nog geen jaar bij de huidige eigenaar. Check je display op de "dot" en laat op zn minst de sleutel uitlezen tijdens de proefrit.(ff bij dealer langsrijden)

De *dot*? Hoe ziet die er uit?

Link naar reactie

Dat er met de tellerstand geknoeid is (al zijn er ook manieren om dat te doen zonder dat die punt verschijnt, professioneel oplichten zeg maar)

zou er ongeveer zo uit moeten zien

attachment.php?attachmentid=364397&d=136

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Zoals ik het begrijp zit er het onderhoudsboekje van de dealer bij, Duitse import waarschijnlijk maar wel beetje vertrouwd zeg maar. Moet zeggen dat het mij wel aanspreekt zwart met rood, en het is bordeaux rood net als in mijn Z3.

Maar heb nu ook nog een andere gezien in Den Haag, ga daar zaterdag heen.

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/m1058323613-bmw-z4-2-5si-2003-incl-navi.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618&utm_campaign=CO_ND_B_Messaging&utm_medium=email&utm_source=systemmail

$_85.jpg

Link naar reactie
Op 27-7-2016 om 22:20, lupkens zei:

I

$_85.JPG

Is niet echt een koppendraaier deze... Heb nog wel een mooi setje 18" velgen style 108 voor je., voor niet weinig... :wub:

Link naar reactie

Ik zou het wel weten Lupkens!

Mooie auto, mooie kleur, mooie velgen, mooi geen import, mooi te koop bij een goed adres, nog mooiere km stand........lelijke hardtop eraf en rijden!

Link naar reactie
  • Administrator

Hij is al voorzien maar heeft nog niet gereageerd <_< hij heeft er eentje van 1ste eigenaar van de hand gedaan door ouder stel, wel wat meer gelopen maar rijdt en stuurt nog super strak

Link naar reactie

Speurtocht uiteindelijk toch anders gelopen dan verwacht. Het is geen van de beide uitgezochte modellen geworden maar een zilvergrijze Z4 2.5I uit 2003.

De Z4 is afkomstig van de eerste eigenaar en ziet er helemaal top uit met hier en daar helaas wel wat onoverkomelijke beschadigingen maar niet storend voor mij.

Nu helemaal blij met de nieuwe aankoop en moet zeggen dat het heerlijk rijdt. Laten we hopen dat we er net zo veel plezier van gaan hebben als met de Z3 wat ook een heerlijke wagen is maar weer net iets anders. De eerste mod is inmiddels uitgevoerd, wat er op de lijst staat is een korte antenne, andere versnellingspook, 20mm spacers, nieuw rubber achter (255 35 18) chromen uitlaatstukken, zwarte blinkers koplampen en de rest weet ik nog niet maar zal nog wel iets gaan bijkomen.

z4.jpg

• Like 1
Link naar reactie
7 uren geleden, pimgmx zei:

Gefeliciteerd, Gerwin!

Is de Z3 al de deur uit?

Die had ik vorige week verkocht en is zaterdag opgehaald. En aangezien ik niet kon wachten snel opzoek gegaan naar een vervanger....

• Like 1
Link naar reactie
7 uren geleden, 2.5si zei:

Gefeliciteerd Gerwin, snel gegaan! Hoe is deze op je pad gekomen?

Zag hem op marktplaats staan.......was eigenlijk 2de keus maar de 1ste keus was echt helemaal niks.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in