Ga naar inhoud

Nieuwe uitlaat voor Z4 2.5i


Aanbevolen berichten

Beste medeforumleden

Ik ben voor mij '03 Z4 2.5i op zoek naar

1) dikkere sound

2) (indien mogelijk) iets meer performance

 

Welke uitlaatsystemen raden jullie aan?

 

Ik heb al veel over Eisenmann gehoord. Hier in België is Heinz de place 2 be heb ik al gemerkt. Zijn er nog andere adressen?

 

Thx!

Link naar reactie
  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Administrator

Wil je alleen adressen in Belgie, of ook in Nederland? BadPritt (nu niet meer zo actief) heeft zijn uitlaat bijvoorbeeld in Nederland laten maken. Ik zelf dan weer in Duitsland. Kortom: tot waar gaat je zoektocht?

Link naar reactie

^ Ja Tony daar mocht ik achteraan rijden zondag.....klonk heel goed, zag er ook stoer uit, maar ja, zo'n "gekietelde" E89, dat is sowieso geen standaard!

Link naar reactie

Ik vindt het geluid wat de sound generator produceert niet echt bij de auto passen, en ga het piepschuim terug plaatsen.

Wil je echt genieten van het geluid wat bij jouw auto/motor hoort ben je op een open uitlaat aangewezen.

Link naar reactie
  • Administrator

Je moet het helemaal zelf weten, maar ik vind Eisenmann voor een 2.5i echt teveel voor te weinig resultaat: hoogtoerig een te snerpend geluid, dunwandige pijpjes, lelijk logo op die pijpjes, etc. Heb je soundfiles gehoord? Gemiddelde uitlaat op maat is ook wel te krijgen met een EU keurmerk (of heb je meer nodig voor Belgische keuring?)

Link naar reactie

 

Op ‎30‎/‎06‎/‎2016 om 23:46, 2.5si zei:

Je moet het helemaal zelf weten, maar ik vind Eisenmann voor een 2.5i echt teveel voor te weinig resultaat: hoogtoerig een te snerpend geluid, dunwandige pijpjes, lelijk logo op die pijpjes, etc. Heb je soundfiles gehoord? Gemiddelde uitlaat op maat is ook wel te krijgen met een EU keurmerk (of heb je meer nodig voor Belgische keuring?)

 

Kheb een paar soundfiles gehoord, maar vooral van de Race uitlaat... Snerpend hoor ik net graag, dus dat zal wel meevallen...

 

Dit filmpje had ik gezien en lijkt me gewoon de Sport:

 

Link naar reactie
  • Administrator

^ ik vind dat dus niet zo spectaculair. Ik mis bijvoorbeeld het gepruttel  / gerochel bij gas terug. Zeker als je bedenkt dat je in het fimplje een N52 blok hoort, dat van zichzelf al meer pruttelt dan het M54 blok dat jij hebt. Eisenmann is bovendien vrij duur in verhouding tot een op maat gemaakte uitlaat. Maar als jij dit mooi vindt moet je dit natuurlijk gewoon doen ...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.