Ga naar inhoud

Airco en ventilator werken niet

rene1969

Aanbevolen berichten

Gister voor het eerst startte de z4 niet, accu op, nog origineel 10 jaar oud , dus was een keer te verwachten natuurlijk. Auto gestart met startkabels , en lopen natuurlijk ,  ik ben naar auto zaak gereden voor een   nieuwe  accu natuurijk , wat viel me op de ventilator doet het niet meer en airco slaat niet aan,

aan jullie de vraag als experts z4; wat zou het kunnen zijn , ik heb zekeringen 39 en 40 gecheckt en zijn ok

Link naar reactie
  • Reacties 2
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Bedankt voor de tip, de auto laten uitlezen , geen fout melding in het display maar blijkbaar is de z4, door de kapotte accu, in zijn fabrieksinstellingen gegaan. Daardoor waren alle extra functies zoals airco, verwarming, ventilator enzo uitgeschakeld .

na dat de garage natuurlijk de simpele controles had uitgevoerd of de zekeringen kapot waren hadden ze dit al snel gevonden. Kosten €30 wat erg netjes was, item kan gesloten worden?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.