Ga naar inhoud

Wie verhuurt z'n kofferrek

Aanbevolen berichten

in juni gaan we voor 2 weken naar frankrijk met de Z3 (2001). is er niemand die z'n kofferrek wil verhuren? overweeg een aankoop maar om dit rek max 1 keer per jaar (of zelfs niet) te gaan gebruiken is het een grote investering en vooral waar laat ik het de rest van het jaar ! 

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

• Administrator

Beste Bart,

Een collega-admin wees mij er terecht op dat dit eigenlijk in de categorie advertenties valt (uitsluitend gratis voor donateurs) en ook nog eens op de verkeerde plek geplaatst was (in het Z4 hoekje). Aangezien ik met mijn suffe, nog niet helemaal wakkere kop, al had gereageerd omdat ik zelf zo'n rekkie heb en wat mij betreft beschikbaar is in juni, laat ik hem staan en heb hem verplaatst naar "vragen staat vrij". Als je gaten in je kofferdeksel hebt mag je hem wat mij betreft lenen in ruil voor een nader te bepalen lekkernij. Mijn kofferdeksel krijg je er overigens niet bij... past namelijk niet (PFL/FL) :P

Gr. Rob

Link naar reactie

excuses voor dit alles !

en neen ik heb geen gaten in het kofferdeksel ! moet er eentje zijn met klemmen dat had ik moeten vermelden !

toch bedankt !

Link naar reactie

Ik heb dit rekje liggen. Splinternieuw. Is voor een Z3. Maar ik heb kortgeleden de Z3 vervangen door een Z4.

Als je interesse hebt stuur me dan een PB. Ben bereid dit rek voor een zacht prijsje van de hand te doen.

rekje_zpspx5tqfcb.jpg

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.