Ga naar inhoud

Remprobleem Z3

chantaldehond

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Als ik wil remmen in mijn z3, dan moet ik de ene keer het pedaal bijna helemaal tot de vloer intrappen, wil deze gaan remmen. Andere keren hoef ik het pedaal maar een millimeter aan te raken, en de ZZZ remt meteen. Hier voel ik me natuurlijk niet veilig bij, en echt prettig rijden is het ook niet. Nu weet ik dat de vorige eigenaar een jaar geleden een 2e hands hoofdremcilinder heeft laten plaatsen. Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben? Of is het een ABS probleem? Verder branden er geen dashboardlampjes van het remsysteem ofzo. 

Ik hoop dat iemand hier meer over weet.

Alvast bedankt, vriendelijke groeten 

Link naar reactie

Ja, lucht in het systeem of een lekkende hoofdremcylinder (dus geen goede geplaatst of verkeerd geplaatst). Wellicht een vacuumprobleem met de bekrachtiging.

oh ja, Welkom op het forum :)

aangepast door GuidoK
  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in