Ga naar inhoud

E85 vs E89, what to do?

Aanbevolen berichten

Zie je maar weer dat mijn Z3M roadster alles heeft.

-classic looks

-snel

-incognito

-heeft zijn afschrijving reeds gehad

-rijden is ook ik zekere zin toch nog werken

-geeft je het gevoel toch weer anders te zijn

-een zeldzaamheid

-een beest

-en een gentle man

-er rijd niet als een moderne coupe of heden daagse auto te gladjes

-en nu kost beduiden minder dan een Z4M   of E89

-en na een rit heb je gereden zonder in slaap te vallen-

wat wil je nog meer

-zie foto rechts  Z3forum.nl  back to the base

-of foto links Z3forum.nl de  Z4 coupe  voor dagelijks gebruik  ( rijd echter modern) maar heeft wel weer de andere looks

Link naar reactie

Klopt !

Echter zie je maar weer dat Haroldv zijn keus puur persoonlijk is en het advies van een ander eigenlijk niet ter zake doet.

Een Z4 had hij al.
Echter wilde wat nieuws
Vind de nieuwe Z4  E89 eigenlijk al geweldig als het maar een 6 cilinder is.
Is echter bang om hier in te gaan rijden , verlieft te worden en voor de bijl te gaan .Dat is toch heerlijk.

Echter leef je maar een keer.
En na de E89 komt er vanzelf wel weer een keer het verlangen voor weer iets nieuws.

Link naar reactie
1 minuut geleden, MNZ3M zei:

komt er vanzelf wel weer een keer het verlangen voor weer iets nieuws.

Kweenie. Ik heb mijn Z al meer dan 10 jaar en ik hoop niet dat hij mij ooit moet verlaten <_<.

Link naar reactie

Emi een Z3M coupe is totaal een andere keuze en daarvoor is gewoon een totaal andere afweging gemaakt.
Een uniek wagentje echter kun je hem ook zat worden anders werden ze niet meer verkocht
Is een young timer echter geschikt voor dagelijks gebruik en als hobby auto. 
Maar het rij gedrag van die auto kun je totaal niet vergelijken met een Z4M coupe of een Z4.

En de afweging voor jou  You Love it  you're you hate him   is al geweest.

Verder kun je die auto nergens mee vergelijken.

Een moderen auto rijd ook geweldig echter krijg JIJ  daar geen enkele kick van .

Verder staat er interests Z3M Coupe en alle andere BMW's  daar uit leid ik af dat er ook andere BMW modellen tot je interesses behoren wellicht een M3 E30  , Z1  enz 
Het zou eens een overweging kunnen zijn.

Een Z4  E89  hiervan acht ik de kans kleiner dat je die na 10 jaar nog hebt .

Link naar reactie
4 hours ago, lightning87 said:

of je krijgt een kind :lol:

denk dat de corvette C7 Stingray Targa nog even moet wachten :hypocritesmiley:

Bij het eerste kun je de hele verdere discussie overboord gooien ! Wordt het gewoon een of andere station :P

Link naar reactie
On 30 maart 2016 at 13:48, 2.5si said:

Nou, om dan ook eens een ander geluid te laten horen: ik heb meermalen in een E89 proefgereden (mee geweest, uiteraard wel gereden, niet voor mezelf), maar ik kon er niet echt verliefd op worden. Ik kwam er weinig in tegen wat me interesseerde en wat ik nu nog niet heb. Ik miste wel dingen die ik nu wel heb. Ik vind de bagageruimte van de E89 met de kap open erg onpraktisch en ik vind de wegligging veel te volwassen / alsof ik in mijn 3-serie touring rijd. Ik vind het ontwerp van de E85 met al die bonkige lijnen en de stoffen kap veel unieker. Ik vind bijvoorbeeld de M stoelen uit de E85 ook beter zitten dan die uit de E89, maar dat is heel erg afhankelijk van je lichaamsbouw. Er zijn natuurlijk ook allerlei argumenten voor een E89 (betere navigatie, minder peipjes / kraakjes, (veel) meer vermogen afhankelijk van de uitvoering, etc., etc.) maar die overtuigen mij niet echt. 

Ik heb dus juist mede naar aanleiding van die proefritten besloten om de huidige E85 zo lang mogelijk te gaan houden. Bijkomend voordeel is dat die om en nabij zijn hele economische afschrijving wel achter de rug heeft en er dus veel makkelijker als "bijauto" naast te houden is (zeker als de mijne over twee jaar vijftien jaar oud is en dus zowel de verzekering als eventuele schorsingen in de winter goedkoper worden)...

Ik zie ook wel in dat dit vooral luxe argumenten zijn van iemand die de Z niet voor dagelijks gebruik heeft, maar jij hebt hem ook als tweede auto, vandaar dat ik het toch even opschrijf.

thanx.

Ik denk idd dat het voor mij beter is om lekker te blijven genieten van mijn Z4, misschien andere stoelen (M) er in en een andere console (minder krassen).

En verder genieten. Ik zal altijd blijven kijken naar wat anders, zo ben ik. Normaal heb ik een auto 1-2 jaar en dan jeukt het gewoon...;-)

Leuke adviezen en ervaringen van iedereen...leuk om te lezen hoe iedereen er in staat!

Link naar reactie
28 minutes ago, Horus said:

Je hebt ons dus gewoon een beetje uitgedaagd!? Nou da's aardig gelukt zo te oordelen.

Nee, niet bewust, al wist ik natuurlijk wel dat ik alleen een antwoord op mijn vraag zou kunnen geven.

Sta wel altijd open voor de meningen van anderen en je leert van elkaars ervaringen

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in