Ga naar inhoud

Naafdoppen voor mijn Z3 velgen uit '96


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

 

ik ben op zoek naar naafkapjes voor deze velgen (Zie foto's). De BWM dealer heeft ze niet meer, want mijn velgen zijn te oud. Het is een Z3 1.9 uit '96. Ik vermoed dat de velgen ook uit dat jaar zijn maar ik weet het niet zeker, auto komt oorspronkelijk uit Duitsland. Het zijn metalen kapjes die op hun plaats worden gehouden door een soort van rubber ring. Ik hoop dat het op de foto's te zien is ik moest ze heel klein maken. Heb al wat websites zitten doorspitten maar ik kan deze niet vinden. Hebben jullie enig idee waar ik ze kan kopen, als dat uberhaubt nog kan. 1 wiel zonder naafkapje ziet er niet uit.

 

Alvast bedank,

 

Willem-Jan

wiel1a.JPG

wiel2a.JPG

Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Administrator

En als dat uiteindelijk toch niet past: op Ebay kun je ook de "stickers" kopen die op de kapjes zitten. Dat kan in veel meer maten. OEM naafkappen zijn voro mijn velgen ook 1 a 2 mm te groot. De Ebay "stickers" passen uitstekend. Stickers tussen aanhalingstekens omdat ze van aluminium zijn er relief in zit en ze concaaf zijn. Let overigens wel even op dat laatste: niet alle op Ebay aangeboden logo's zijn ook concaaf en dat heb je wel nodig om het mooi op de oorspronkelijke naafkappen te kunnen plakken ...

 

Succes!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.