Ga naar inhoud

Wie kent of heeft het bestelnummer Handleiding BMW Z3M

MNZ3M

Aanbevolen berichten

Welke Z3M rijder of kenner heeft voor mijn het Best. Nr .. .. . ... ... van het Handboek voor een Z3M roadster  productie 07/1997   kenteken datum 6-6-1998

Voorbeeld : BMW M roadster Aanvulling  Best Nr. 01 49 9 790 248            1996 BMW AG

De BMW dealer kan dit niet achterhalen  er zijn wel een Duits handboekje nr  01 40 97 91 040       (XII/97 )

Of weet voor mijn auto zo'n boekje te vinden ?

voorbeeld zie link

http://www.targetcars.eu/cars/bmw-z3m-m-roadster-3-2l-321hp-s50-11-97-111389km-nl-reg-lhd.html#

aangepast door MNZ3M
correctie
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

• Administrator

https://shop.bmw-classic.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Classic-ClassicDE-Site/en_EU/-/EUR/ViewStandardCatalog-Browse?CatalogID=Shop&CategoryName=SEARCH_AUTOMOBILE

Even je type selecteren met juiste motorisering en je ziet hem vanzelf bij accessoires staan als het goed is.

Link naar reactie

Helaas kan ik en de BMW dealer niet achterhalen welk onderhoudsboekje bij mijn auto hoort.

Die link had ik al gebruikt echter zonder het gewenste resultaat  en het boekje wat er uit kwam heb ik nu 3 dubbel .

(Het boekje van op de Target link ONDERHOUD zoek ik echter wat is het nummer ?)

VIN nummer enz heb ik al gedaan en nu heb ik zelfs  dus 3 stuks Beste Nr 01 49 9 790 248  maar dat is slechts een van de vele "Aanvullingen BMW M roadster"  XII/98

Ik krijg alleen de Aanvullingen te pakken (echter het boekje met de titel onderhoud kan ik niet achterhalen)    Misschien wel nooit origineel bij geleverd  ?
Vandaar dat ik hoop een Nederlandse BMW Z3M  eigenaar hoop  tegen te komen met een Z3M  1997 /1998  wie mij kan vertellen welke onderhouds boekjes met  Best.Nr 's hij heeft zodat ik op basis van een Bestel nummer kan zoeken welk boekje ik wellicht mis.

De boven staande link had ik al gebruikt echter geeft mij niet het gezochte boekje en of nummer  ook kon de BMW dealer niet achterhalen  welk boekje dat kon zijn..

Dus ken je iemand met een Z3M roadster NL  bouwjaar 1997  (mijn kenteken   6-6-1998 ) ca wellicht kan hij kijken wat hij heeft)

Link naar reactie
12 uren geleden, BMW-Z-CSi zei:

Even je type selecteren met juiste motorisering en je ziet hem vanzelf bij accessoires staan als het goed is.

De Z4 is blijkbaar nog geen classic want die komt in het lijstje niet voor :sFun_banana2:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in