Ga naar inhoud

Parkeersensoren voor Z4


Aanbevolen berichten

Hallo,

We zijn afgelopen week in het bezit gekomen van een Z4 uit 2015.

Nu valt ons op dat als we vooruit in willen parkeren, we HANDMATIG onze parkeersensoren VOOR aan moeten zetten.

Dit gebeurde in onze voormalige peugeot 308 CC automatisch.

Kunnen we dit in de BMW z4 ergens instellen dat hij automatisch aan gaat?

Dit kunnen we niet terug vinden in de handleiding.

 

Link naar reactie
  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

jjdemul; Komt zo maar koeltjes voorbij met een vraag: Z4 uit 2015. We zijn uiteraard benieuwd naar de plaatjes van zoiets moois. Laat maar komen.

In elk geval gefeliciteerd met jullie ZZZZ.

Link naar reactie

@Individualdat is gewoon standaard volgens mij op een peug, want mijn opa heeft dat ook op zijn 407 QP. maar dan moet je wel echt stapvoets rijden volgens mij. zal wel iets zijn met de franse inparkeer manieren :lol:

 

 

aangepast door lightning87
Link naar reactie

Het valt mij op dat de 2 ltr. uitvoering in 2015 nog de kleine clignateurs op de spatborden heeft i.p.v. de boomerang vorm. Volgens mij kwam de boomerang vorm in 2014 i,i,g, op de zwaarder gemotoriseerde uitvoeringen.

Link naar reactie

vfl =Voor facelift ( of een dien gelijkende term),  en E89 is het type....

 

maar voor je probleem, ga langs bij iemand die kan coderen ( of de dealer) en laat ze kijken of ze die park distance control voor altijd aan kunnen zetten, dat lijkt de enigste mogelijkheid om het permanent aan te laten zetten

Link naar reactie

Op ons mercedesje (ook duits dacht ik) zitten ook van die parkeer dingen en die werken automatisch voor en achter ook in de file. Dat laatste is ook leuk als je je verveelt in de file want dan rij ik net zolang door op mijn voorligger dat z'n gaan gillen... Daar worden sommige voorliggers knap nerveus van ?? overigens kan die ook zelf parkeren maar dat gebruik je nooit. Hij moet dan minstens 2 meter overhouden, nu ik piel hem wel in kleinere plekjes ?

Link naar reactie
Op ‎23‎-‎3‎-‎2016 om 7:11 PM, pampus zei:

Dat laatste is ook leuk als je je verveelt in de file want dan rij ik net zolang door op mijn voorligger dat z'n gaan gillen... Daar worden sommige voorliggers knap nerveus van

Typisch een Mercedes rijder<_<:P

Link naar reactie

Ach ik heb voldoende afwisseling...... Vooral bmw rijders worden nerveus als je een beetje dichtbij komt. ?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.