Ga naar inhoud

Kosten dealer normaal??

G.Knulst

Wat is beter? (prijs/kwaliteit)  

10 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is beter? (prijs/kwaliteit)

• Zelf onderhoud(er vanuit gaan dat jezelf ook handig bent)
      7
    • Dealer onderhoud
      2
    • Universele garage
      1

Aanbevolen berichten

Onderhoud is je eigen budget . Hier kun je zelf in kiezen . Van luxe  tot sober, effectief en kosten bewust.
Kies bewust voor wat voor onderhoud je zelf kunt en of uit besteed en vraag gewoon een prijsopgaaf voor af . Bij onverwachte kosten kun je altijd nog gaan shoppen. O.K dealer stempels en of onderhoud is slechts een item bij verkoop. Is de staat van onderhoud te controleren is hier bij van belang. En is dus geheel afhankelijk van de verkoop vraagprijs van de auto en het type koper.
Maar wel of geen stempels of papieren , hiervan weet je voor je zelf of dat voor jou ook een aankoop item zou zijn en zo is waarschijnlijk ook de toekomstige koper .

Inruil,handel, particulier , liefhebber, sleutelaar en of kenner  en zijn budget

Op basis van wat koop je een auto !  prijs , staat van onderhoud , uiterlijk , dealer , handelaar , of particulier

Link naar reactie
  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb je auto vanmiddag bewonderd bij de dealer.

nette en verzorgde koets en ja zwpoorte is niet goedkoop 100€ exc is daar normaal.

als je een beetje handig bent kun je een hoop zelf en als je de bonnetjes bewaard en je auto verzorgd zal de waarde daling bij verkoop wel mee vallen.

keuren doe ik zelf altijd bij een onafhankelijk keuringsstation en beslis daarna of ik iets bij een garage moet laten doen.

ik heb er vandaag 2 achter remschijven voor een Z1 opgehaald, die kun je dus niet kopen op de aftermarket ook dan wordt je geknipt maar ja beter duur gekocht dan niet meer leverbaar.

Link naar reactie

Leuke info allemaal! Een zeeuwen meet zou inderdaad leuk zijn.

Als ik een auto koop vind ik onderhouds historie erg belangrijk. Dus vandaar dat ik naar de dealer ben gegaan. Maar voor de prijzen die de dealer rekent kun je een job twee keer zelf uitvoeren. Dus het geld wat je in je zak steekt kun je besteden aan dat beetje extra onderhoud.

Tot nu toe heb ik alle bonnetjes bewaard en heb ik een mooi overzicht van wat ik gedaan heb.

@cabrioot

Dat was dan voor 3 uur zeker? Daarna hebben ze hem namelijk terug gebracht:guitar: 

Link naar reactie
On 8 maart 2016 at 12:08, G.Knulst said:

Ik ook :petje: Ik geloof dat ik je wel eens heb gezien bij Flupland.

Als je toch in de buurt van Flupland komt raad ik je Ben de Rooy aan. Ik heb daar mijn zzz in onderhoud en het is een super adres!

Link naar reactie

Vrijdag heb ik de rekening gekregen en ik moet zeggen dat het alles meeviel.

Ze hebben nette prijzen gerekend.

Zo was de apk dus gratis en inspectie 1 was een stuk goedkoper als op internet stond.

Voor het losmaken van het spruitstuk hebben ze 224,- gerekend wat ik een redelijk prijs vindt.

De totale rekening kwam op 700,- dat is natuurlijk nog steeds behoorlijk geld maar over de telefoon hadden ze het over veel hogere bedragen. De communicatie over de telefoon is niet zo geweldig en de prijzen zijn niet echt inzichtelijk.

Nu ben ik zelf bezig om het spruitstuk los te maken en te repareren. 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in