Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

  • Administrator

Bmw Z4 Coupè 3.0si, 265HP, auto unicoproprietario, tagliandi

BMW ufficiali, colore blu, interni in pelle beige, volante sportivo M multifunzione, Navigatore Professional, cavo IPOD, park distance control posteriore, clIma automatico, assetto sportivo M, tasto Sport, fari Xeno, ruote da 18 pollici + kit pneumatici M+S invernali,

Auto perfetta!!!

BMW Z4 Coupé 3.0si, 265PK, 1e eigenaar, dealer onderhouden, kleur blauw, interieur beige leer, multifunctioneel sportstuur M, professionele navigatie, IPOD aansluiting, parkeersensoren achter, automatische klimaatbeheersing, sportonderstel M, sportbak, Xenon verlichting, 18" velgen met M+S banden, perfecte auto!!!

:console:

Link naar reactie
  • Administrator
Vergeet de "tasto sport" niet..

Stond er al: sportbak :newblush:

Letterlijk vertaald "sportknop", maar zal in deze wel met de versnellingsbak te maken hebben.

Link naar reactie

Mooie roadster uit 2002 met 60.000km op de teller.

Wat mij betreft een bodemprijs.

Denk niet dat deze auto (zolang de km < 80.000 blijft) nog verder in waarde zal zakken.

Er zijn altijd liefhebbers voor een "jonge" auto met weinig km.

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bijlvfcssezm

Link naar reactie
  • Administrator
Moet je je Z4 foldertje en/of Italiaans woordenboek nog maar wat bestuderen Rob, er staat zelf een fotootje van de "tasto sport" bij...

Had de foto's niet bekeken en heb geen folder en/of woordenboek nodig.

Zoals ik al schreef: letterlijk vertaald "sportknop" :angry:

Link naar reactie
Bmw Z4 Coupè 3.0si, 265HP, auto unicoproprietario, tagliandi

BMW ufficiali, ............................Auto perfetta!!!

BMW Z4 Coupé 3.0si, 265PK, 1e eigenaar, dealer onderhouden, .........................................., perfecte auto!!!

B) :notworthy: :notworthy: :thumbup:

Link naar reactie
En...? Heb je 'm gekocht? :wave:

nope, andere prioriteiten. Ben bovendien erg tevreden met de 3.0l. En dan moet de upgrade nog komen :thumbup: Maar vind het schitterende auto en zal hem zeker een keer aanschaffen...

Zie nou pas dat je de Z3 bedoelt, ik dacht dat je die Z4 bedoelde. Maar goed, die Z3 is geen upgrade maar wel een koopje

aangepast door Sjonnie Kroket
Link naar reactie
  • Administrator

Voordat iedereen gaat roepen, je moet een 3.0 hebben, lijkt mij zeker de moeiete waard om eens even te kijken: 2.5si met maar 13 pk minder dan de oude 3.0 en alle opties die je wilt (incl. navi profi en M-stoelen) in een heel aantrekkelijke kleurencombi. :P

Link naar reactie
Voordat iederene gaat roepen, je moet een 3.0 hebben, lijkt mij zeker de moeiete waard om eens even te kijken: 2.5si met maar 13 pk minder dan de oude 3.0 en alle opties die je wilt (incl. navi profi en M-stoelen) in een heel aantrekkelijke kleurencombi. :P

je hebt gewoon gelijk... liever een facelift 2.5 dan een oudere 3.0 uit 2003. Niet alleen zo zeer vanwege de motor, maar het eerder genoemde afwerkingsniveau.. :fiew:

Link naar reactie

Klopt helemaal Rob, ook mevrouw Kroket haar wens echter....Bij 50000 a 60000 kilometer per jaar heb ik aan 4 bijbanen nog niet genoeg voor benzine geld. Het wordt dus zo'n andere Duitse suf waarvan het merk op dit forum ook beter tot zijn recht komt ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.