Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

  • Administrator
^ ik zie waarschijnlijk andere foto's dan jij .... wel degelijk z4 dus spoiler en ik zeg Monacoblauw

Jij ziet inderdaad een andere (tweede) foto dan ik gisteren zag! Ik zie nu ook een z4 hardtop waar je van opzij tegen aankijkt. Gisteren was dat een Z3 hardtop waarvan je de achterkant van boven zag ... :rolleyes:

Edit: volgens mij was de foto van gister geleend van deze advertentie voor een nieuwe blauwe Z3 hardtop in doos ...

Z3 hardtop, ook nieuw in doos ...

Edit 2: owww, ik zie dat Sander zijn post al anagepast heeft en er inderdaad een verkeerde foto gebruikt was ... :mellow:

Link naar reactie
  • Administrator
Voor de Qpee liefhebbers, 2007 met relatief weinig km.

Dat is zo'n ongelovelijk mooie purneau klear dat Champagneleer! Helamaal af (op een M stoeltje na dan)!

Link naar reactie

Henk, Italie kun je toch even naartoe vliegen.

De rest-BPM op basis van de 2006 regelgeving is 6700 EUR, op basis van de 2011 regelgeving kom je uit op 11.500 EUR :m:

Link naar reactie
Henk, Italie kun je toch even naartoe vliegen.

De rest-BPM op basis van de 2006 regelgeving is 6700 EUR, op basis van de 2011 regelgeving kom je uit op 11.500 EUR :m:

Idd. goedkoper als met de auto richting hamburg/ zwarte woud rijden etc. Maar de communicatie en papierafhandeling kan wat moeizamer zijn

Regelgeving 2011, dat zal voor een "gemiddelde" 2.5 - 3.0 liter z4 uit 2006 dan ca. ‘8000 euro zijn?

Betekent dit dat we niet meer goedkoop in duitsland kunnen winkelen?

noot:

kwam even later dit tegen:

BMW Z4 M Roadster

2 deuren - 6 versn., handgeschakeld

bouwjaar/maand:

kilometerstand: 25000

metallic lak

Bereken

verkoopwaarde: € 50.400

De waarde van deze auto is bepaald met behulp van het Waardebepalings Systeem uit CarBase. Bij de waardebepaling wordt uitgegaan van een goed onderhouden schadevrije auto. De waarde verkoop is een indicatie van de gemiddelde vraagprijs. De hoogte van de vraagprijs is vaak afhankelijk van het geboden servicenivo (garantie, afleveringsbeurt), maar ook regionale verschillen kunnen van invloed zijn. De waarde inkoop geeft een indicatie voor een inruilprijs. Bij inruil kan het soort auto (nieuw/occasion, prijsklasse) dat u terugkoopt van belang zijn voor de hoogte van de inruilprijs. Belangrijk is vooral wat u moet bijbetalen (verkoopprijs nieuwe auto minus inkoopprijs in te ruilen auto).

Bespaar je toch nog een 13 mille!

Link naar reactie

De regels voor de BPM zijn de laatste jaren veranderd zodat het BPM bedrag stapsgewijs overgaat van "waarde" gebaseerd naar "CO2 uitstoot" gebaseerd. De afschrijving van de BPM is voor beide gelijk (afhankelijk van de maanden sinds eerste tenaamstelling), alleen het 100% bedrag verschilt.

Bij invoer van een auto mag je zelf kiezen welk BPM bedrag je al basis neemt. Het 100% BPM bedrag zoals dat werd gehanteerd op de datum eerste tenaamstelling, of de 100% BPM zoals die nu zou gelden als zo'n auto nu voor de eerste keer tenaam gesteld zou worden. Soms zitten daar grote verschillen in (als een auto heeel zuinig is of juist heeeel onzuinig). Een Mini Cooper D uit 2007 is een mooi voorbeelc van de eerste categorie en een Z4 :m: uit 2006 een mooi voorbeeld van de tweede.

Toen ik onze Mini Cooper invoerde in september was de 2010 berekening net iets meer dan 100 EUR lager dan de originele 2003 berekening.

De BPM calculator op de Autoweek site zet het mooi voor je naast elkaar. De Z4 M volgens Autoweek

BPM berekening 2006

catalogusprijs (netto) € 51.121

BTW (19,0%) € 9.713

BPM (45,2%) € 23.107

BPM brandstoftoeslag € -1.540

BPM toeslag energielabel € 0

BPM toeslag CO2-uitstoot € 0

catalogusprijs (bruto) € 82.400

BPM totaal (inclusief leeftijdskorting 69%) € 6.686

BPM berekening 2011

catalogusprijs (netto) € 51.121

BTW (19,0%) € 9.713

BPM (19,0%) € 9.713

BPM brandstoftoeslag € -824

BPM toeslag energielabel € 0

BPM toeslag CO2-uitstoot € 28.076

catalogusprijs (bruto) € 97.799

BPM totaal (inclusief leeftijdskorting 69%) € 11.459

Link naar reactie

En nog maar een lekkertje, ditmaal uit 2007.

Gezien de keuze van de velgen is hij van een oud vrouwtje geweest, die nooit harder reed dan 80km/uur en altijd voorzichtig door de bocht ging.

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=bi3axzmmnseb

Link naar reactie

Bij invoer van een auto mag je dus zelf kiezen welk BPM bedrag je al basis neemt...........

Nou begijp ik ook dat je soms de taxatiewaarde als basis mag nemen als deze belangrijk afwijkt van de normale afschrijving.

Dit lijkt zeker op te gaan voor een Z4M uit 2007 die voor 25.000 te koop staat?

Op internet adverteert een bedrijf om voor 80 euro de BPM voor je te berekenen. Gezien de enorme verschillen in berekening, kan het wijs zijn om de 80 euro dan maar uit te geven voor een goed advies?

Link naar reactie
  • Administrator
En nog maar een lekkertje, ditmaal uit 2007.

Daar lijkt iets geks mee te zijn; de motorinhoud lijkt niet te kloppen met de carrosserie of omgekeerd. Nou is mijn Spaans niet top, maar ik zou zeggen ofwel een M met de carrosserie van een 2.0, ofwel een 2.0 met bepaalde elementen van een M en eerder het laatste. De stoelen lijken op de foto namelijk ook gewone stoelen, maar dat kun je niet zien bij gebreke van foto's van het interieur ... ;) Lijkt me daarmee - na BPM, etc. - vrij duur voor een "verbastelte" 2.0 ...

Link naar reactie

OK, dan maar uit Nederland.

In het buitenland, met sportstoelen minimaal 22.000+7000 BPM?

Deze is hier om de hoek te koop. Alleen die bruine :thumbup: stoelen

http://www.autoweek.nl/occasion.php?id=3AD...=1&cache=no

Overigens weinig opties? geen electr ramen, verst. stoelen-, spiegels, hardtopvoorbereiding etc

Link naar reactie
  • Administrator

Ik ken hem ja, staat al een paar mnd te koop. Electrische ramen hebben alle Z4's, daar zou ik me geen zorgen om maken. Afhankelijk van wat je bedoelt met elektrische spiegels geldt hetzelfde: electrisch inklappen is wel een extra optie die deze auto niet heeft, elektrische verstelling daarentegen is standaard op een Z4.

Volgens bmw.nl zijn dit de opties (overigens ook deels de standaarduitrusting); Executive uitvoering , Automatische airconditioning , Cruise control , Lederen bekleding , Mistlampen , M Sportstoelen , Park Distance Control , Regen-/lichtsensor , Stoelverwarming voor , Alarm klasse III , Interieurlijsten aluminium , Lichtmetalen velgen , Multifunctioneel stuurwiel , Elektromechanische kap , Metallic lak , Airbag(s) , Boordcomputer , Witte knipperlichten.

Link naar reactie
  • Administrator
Voor 5000 euro meer heb je deze

Staat ook al even te koop en heeft geen :thumbup: stoelen en wel een automaat. Wel bijna 90 pk extra en navi pro ten opzichte van die blauwe ...

Link naar reactie

2e Michelin zomerband halve prijs

http://www.kwik-fit.nl/kwik-fit-acties.-ha...alve-prijs.html

De populaire Pilot Sport 3 (225/40 R18 92W) kost dan EUR156,71 per stuk. (5% goedkoper dan autobandenmarkt.nl)

2 banden: EUR313,42

Balanceren: EUR25,-

Ventielen: EUR 5,-

Verwijderingsbijdrage: EUR6,-

Totaaal EUR 349,42 voor twee banden

Lijkt me heel redelijk.

Ikzelf zoek nog een setje 255/35/18 maar die staan niet op de site. Zal eens langsrijden of zijn de ervaringen ivm bandenspanningsensoren slecht bij de bandenboeren? De dealer lijkt me ook weer zo duur.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.