Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

  • Administrator
Ditmaal met een kippenhok Z3M

Wáááánzinnig gaaf ding :foto: :thumbup:.

Als ik nog ergens 20.000 in en ouwe sok had liggen, ging ik hem morgen nog halen!

Link naar reactie
  • Administrator
Vraag me af of de BPM berekend wordt vanaf 1998 of v.a 2004?

Vanaf 2004, toen is hij op naam gezet voor de openbare weg.

Gr Ruud

Link naar reactie
  • Administrator

't is een pokke eind rijden, maar dan heb je ook wat...

http://cgi.ebay.de/BMW-Z3-Roadster-Schnitz...=item51978ba797

Komplete opbergbak en zijbekledingen met Schnitzer rollbeugels en speakers voor slechts € 700,00!!!

Koopje!

Link naar reactie

Ziet er wel heel gaaf uit, maar de Z moet eerst nog naar Roodkapje (inspectie 2 + vol Rubbers en chroom ruitensproeiers ) en dan nog een complete poetsbeurt met teflon, tja dan is de kluis weer leeg (voorlopig) :rolleyes:

Link naar reactie
  • Administrator
Mooi setje velgen

Als het echt zou zijn wel ja. EUR 750,- voor een tweedehands imitatiesetje lijkt mij een wat optimistische vraagprijs ...

Link naar reactie

Zaten onder mijn auto toen ik hem kocht, maar vond ze onder de Z3 niet echt super rijden.

Heb ze toen voor zo'n €500 vekocht. Toevallig hetzelfde geld wat mijn huidige setjes (winter en zomer) moesten kosten.

Lijkt me een vrij gangbare prijs voor originele BMW velgen inclusief banden.

Qua design vond ik deze wel super trouwens, zeker onder een Z4. Gewoon doorzoeken dus voor een betere prijs (Al sta je iedere week met een afwasborstel naast al die spaakjes wil staan om het pekel er tussenuit te schrobben om ze mooi te houden).

Link naar reactie
  • Administrator

Lijkt me op zijn best een hardtop voor een Z3. Ik mis de spoiler en tel een paar rubber strips teveel voor een Z4 hardtop ... :lol: "Donkerblauw" is trouwens ook nog eens weinig onderscheidend; bedoelt ze Monacoblauw, Nachtblauw of misschien zelfs CarbonSchwarz?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.