Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

veel hier hebben al kennis gemaakt met mijn "handeltje"maar voor de nieuwe leden misschien leuk om te weten.

http://link.marktplaats.nl/413420789

ik heb nog wat andere advertenties gezet maar dat zijn meer niet z gerelateerde zaken,maar je weet nooit.

sommige hebben ook nog een andere bmw voor elke dag toch?

Link naar reactie
  • Administrator
dichtbij de grens met tukkerland.

Ik zou gewoon de A12 vanaf Arnhem volgen... rijd je richting Tukkerland, dan ben je een behoorlijk eind uit de richting :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
2006 facelift, 6 cilinder, sportstoelen, lage Km stand, dichtbij de grens met tukkerland. Dit alles voor < 20K

Dan ben je vanwege de opties inclusief BPM in de buurt van 24 a 25 mille klaar ... Het hangt een beetje van je voorliefde voor opties en garantie af; in Epse staat er een bij de BMW dealer met 60k, premium selection, zonder M opties, maar met hardtop voor 27 mille en in Groningen stond er tot een paar weken geleden een die ruim een jaar nieuwer was, 48k had en meer opties en een mooiere kleurcombi had voor 27.950 ... De 2.5si is dus zo duur niet meer ... :thumbup::blink:

Link naar reactie
..... en in Groningen stond er tot een paar weken geleden een die ruim een jaar nieuwer was, 48k had en meer opties en een mooiere kleurcombi had voor 27.950

Als je mijn bovengenoemde specs intypt op mobile.de, staan er bij de goedkoopste 20, opvallend veel 2007 modellen. 'Probleem' is natuurlijk de hogere BPM die daar op staat.

Link naar reactie
  • Administrator

Nope, maar voor ongeveer hetzelfde bedrag heb je ook een K&N luchtfilter via Ebay. Wil je liever Simota of zag je dit als (iets) goedkoper alternatief?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.