Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

  • Administrator
Volgens bmwfans zijn ze niet verwisselbaar.

Van de week met Ruud al even naar een setje gekeken, maar wij konden niets ontdekken waardoor het niet uitwisselbaar zou zijn. Heb zojuist de set ontvangen en er staat aan de binnenkant RH/LH dus moet gewoon kunnen :thumbup:.

PS. Mocht iemand nog M spiegels willen, dan is dit echt een aanrader. Snelle bezorging, originele spiegels en niet duur voor € 196,00 incl verzendkosten. 't is nog een officiële BMW/Mini dealer ook.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Tuurlijk David, ik kan mijn 2.achtje ook wel voor 15k op MP zetten. Goh kijk, de 2.achtjes worden weer meer waard :lol: Droom lekker verder...bovenstaande M word niet voor meer dan 20k verkocht als die al verkocht word. Dus accepteer mijn bod nou maar van... :schater:

Link naar reactie
Tuurlijk David, ik kan mijn 2.achtje ook wel voor 15k op MP zetten. Goh kijk, de 2.achtjes worden weer meer waard ;) Droom lekker verder...bovenstaande M word niet voor meer dan 20k verkocht als die al verkocht word. Dus accepteer mijn bod nou maar van... :schater:

Duhhhhhh...dat snap ik natuurlijk ook wel Voorschuth :unsure: .Feit is echter wel dat de vraagprijzen flink zijn gestegen zowel in NL als in DL. Wat je er uiteindelijk voor zult krijgen is natuurlijk een ander verhaal...

Dat bod...hmm ja...nee ik ben nog niet aan kinderen toe,sorry :schater:

Link naar reactie
Wel grappig maar nieuwprijs Z3 horloge van 800,- lijkt me wat overdreven.

Klopt, was maar 890,-- DM ;)

Gemiddelde verkoopprijs op Ebay-Duitsland ligt tussen 140,-- en 170,-- euro, afhankelijk van de staat.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.