Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties

Aanbevolen berichten

Leuk voor een trackday

Boordcomputer, Geintegreerde navigatie, Niet-rokersauto, Middenarmleuning voor, ABS, Tuning, 16 inch velgen, Lichtmetalen velgen

:D <_< Ik heb deze opties in ieder geval niet gevonden op de foto's...

Daarentegen wel een bouwpakket met de kabels uit de "boordplank" hangen

Voor een Trackday neem je beter een E30 of E36, véééél goedkoper en handiger voor spareparts.

Link naar reactie

In Duitsland zijn er veel Z4's uit 2006 te koop tussen 18000 en 25000.

Blijkbaar ook al een M!

Ziet er afgetrapt uit en is waarschijnlijk met km stand geknoeit?

Stel dat het een echte prijs is, de auto 100.000 km weg heeft etc. Ga er vanuit dat in Duitslande voor een Z3M hetzelfde gevraagd wordt

Dan kan er een keuze gemaakt worden : Voor deze prijs een rode Z3M (meestal minstens 10 jaar oud) of een rode Z4M van 4 jaar oud?

Wat zou je kiezen?

Link naar reactie
  • Administrator

Het is idd een UNIEKE BMW Z4 zoals aangegeven in de advertentie :rolleyes: .

Ze zijn natuurlijk op zoek naar die eene persoon die juist op zoek is naar een Z4QP op gas, omdat hij allergisch is voor benzine :schater:

Gr Ruud

Link naar reactie

Misschien kom je met sleutelen adhv dit topic een heel eind Henk :m:

BPM gaat volgens mij op waarde van "het wrak", kon nog wel eens meevallen. Maar of ze die weer recht krijgen (ik hoor de Baron in mijn achterhoofd: "alles kenne ze recht krijge, maar of het nog un beetje wil rijde..." :m: )

Link naar reactie

Die auto heeft wel zo'n oplawaai gehad, die moet je helemaal niet meer op kenteken willen zetten. Het is puur een onderdelenbak. Wielophanging is weg, flinke schade aan de voorkant, alle airbags zijn geklapt en zelfs het frame linksvoor is helemaal vervormd...

Misschien een leuke upgrade voor een Z3QP? Een 340pk twinturbo sDrive, daar kunnen Z3M's het nog wel eens lastig mee krijgen :gathering:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in