Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

Ronde jerrycan voor, in de plaats van een reservewiel.

http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/bmw-onderdelen/367807070-bmw-oem-jerrycan-voor-in-het-reservewiel.html?return=eJw1jVsOgyAQRfdiop8KPkKDIU3dCVEaqQgTwFTbdO8dUvt3zsy9M5JT%2Ftac9IHXtOZZUNKPcz%2FHCLyqFgfKlqv0SwQjZQylNdUvUsIM190IWkxBRJc3N5o3A2wIBGHSCKwjJAnAOTUR4aVRh3Cfwr8Uz%2FWacnZblddjSu8pQBhjbbIDra3ZhaXO8kR7KO%2BPUVo8NLiQPtYFwCZIAS7E0U1KNE3XZf3nCzsKRZ4%3D&df=1&fta=eNo90V2S2yAMB%2FC78JBn8W2LyRV6hQwgsXXrJExwdr3d2bvXkE7ffiABmj8RPX41nFA8H%2BvlPa5NhIZSAYp9PcsTtfN2RxnqEyHQgt4CQKj1WK0b%2FllqaIVab9iOrWvF2%2FPKjyWHdUcJ3nsT1k80yk9eht8f%2BIsfj88cby3c24LqVOvzDKd6b1u%2BE5%2B1trYPYFDU%2BMYiLMfVDTWKhcZkanYopFUwaTvvUmk7EeUDZNOk5C4dmKJpQLnk1YBJNHVIMjkPJJfMgFXsBzTz3AGGY9qlLcVRkS%2FA9NqRTpoBKDxKTL7EAf0fQKOZICX1wpxcR3ZE3OEty7mjDz9gSk6%2BQ5eplAFy0g6YAuM4aOf6E1yKTmXA8wQDKsMocWbTL%2BRsouXxlUd2271GapeVb2%2Fbz56pPgozimvcLz3mI1lC19NFET9E%2BPGP7yJEBPz6%2Fv4LlFGluQ%3D%3D&fta_ind=33&fs=1

Link naar reactie
...nog steeds eigenlijk.

stond al te koop in 2007 (voor 79K destijds geloof ik) toen ik voor onze coupe aan het kijken was :blink:

Als je er vauit gaat dat een mooie Mcoupe max € 25.000 opbrengt(?), zal er best iemand zijn die hier meer voor wil neerlggen.

Ik denk dat hij tussen de 30.000 en 35.00 op gaat brengen.

Als de man er bijv. zelf €. 70.000 voor heeft betaald, is er toch een enorme afschrijving in 3 jaar tijd.

Zolang hij meer blijft vragen lijkt het vele adverteren weggegooid geld te zijn en komen die kosten er ook nog bij.

Link naar reactie
Zat hem ook net even te bekijken, maar de APK is als sinds 2007 verlopen?

Wat kan daar de reden voor zijn? al die tijd in de showroom gestaan?

Dat is inderdaad vreemd. APK is sinds 7-8-07 verlopen en de auto staat sinds 14-08-10 op de verkoper zijn naam dus de auto is bij de vorige eigenaar 3 jaar niet gekeurd geweest.

Link naar reactie
:sadder: Mooie Z3 :vader: te koop maar staat volgens RDW al vanaf 10-10-2005 op naam :thumbup:

Oeps rdw link werkt niet :scratchchin:

He! Dat is de oude van mijn ouders! Geinig. (En als ik het goed herinner dan scheelt deze prijs niet veel met de prijs die mijn ouders ervoor hebben gehad, 5 jaar geleden...)

[EDIT] Volgens mij zit er alleen geen elektrische kap op, aangezien het van origine een zwitser is..

[EDIT2] Kan natuurlijk gaan om verkoop in consignatie, dan blijft hij op naam van de eigenaar staan..

Link naar reactie
Ron: Koopje nu of nooit.

Staat ook op zijn site voor die prijs.

kredietsom € 100,00 /// te betalen per maand € 1,00 /// effectieve rente op jaarbasis 7,8 % /// totale prijs € 159,00

Je kan hem nog financieren ook :schater:

Link naar reactie
Ja maar dan wordt hij ineens 59% duurder <_<

Ja, maar na aftrok administratiekosten (nazien van je weddebriefjes, bewijzen van bezit enz.) wil de bank toch ook nog wat, niet? :thumbup:

Link naar reactie
Ja maar dan wordt hij ineens 59% duurder :wave:

Bedenk wel dat de looptijd 159 maanden is, dus ca. 13 jaar!!! Logisch dat je dan veel rente moet betalen.

Ik vind het overigens wel een eerlijke presentatie van de totale rentekosten.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.