Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

Een Z3 :rolleyes: Oxford Green voor 16350,00 € , hier

Of het juist is? weet ik niet, er staat in elk geval een Belgische nummerplaat op de auto, maar geen telefoon of iets dergelijks.

Nummerplaten beginnend met 'X' zijn hoogstens een tweetal jaar oud, dus de man (of vrouw) had hem nog niet lang, of..... de adverteerder heeft de auto niet eens.... (je kent het wel, "I have moved to UK, and will send the car" etc.)

Link naar reactie
:kisstogether:http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=v2kvfpwjwrfx :thumbup:

Mooie kleur voor een coupe, Zouden alleen rood/zwarte stoelen in moeten + andere velgen etc.

Voor mij is ie helemaal in orde zo... Volledig zwart heeft wel iets 'racy', en de velgen??? Toch niks mis mee?

Link naar reactie

Dat is een Z4 coupe met alle juiste opties. :ok: Een Individual stuur je niet vaak, zou dat net zo "beefy" zijn als een :m: stuur?

Jammer dat ie geen antraciet hemelbekleding heeft, dan kon je met recht roepen "to the batcave" als je gaat rijden :ok:

Link naar reactie

Met de km-tertjes die ik per jaar maak zou ik dan mijn hypotheek moeten verhogen voor de Shell. :scratchchin:

Wordt toch weer diesel. Had een bod gedaan op een duitse 535D maar die werd onder m'n neus verkocht.

Heb geen haast want de funf markt daalt door het nieuwe model.

Link naar reactie
<_< dacht dat er 0W30 in een zzzz moet

of is dit voor de zzz bedoeld :thumbup: kan natuurlijk ook

niet dus!

dr mag ook 5 w30 in

als t maar LL01 of hoger is

tenminste voor een 2004 z4 in ieder geval wel

als je nu op de oleiboersites gaat kijken dan geven ze zowat allemaal 0w30 LL04 aan ,maar dat hoeft van bmw toen de auto op de markt kwam niet,dus dus het nu ook niet nodig

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.