Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

Hey,

Een oude bekende , deze M3 sedan, was toch van de super autopoetser uit hoensbroek!

Beste verkoper wil er zeker een flinke winst op maken,

Droom lekker verder zou ik zeggen.

http://link.marktplaats.nl/348368839

Greetz Maarten

zonde voor de motor om er veel mee te rijden zegt ie :schater: hij zal t wel zonde voor zn portemonnee vinden om zoveel te tanken :schater:

Link naar reactie

Ik heb een eyecatcher gezien, of hij al eens voorbij is gekomen weet ik niet en of jullie van de stijl houden (ik iig niet) waarin hij is getuned, ten tweede... :sick:

Nu ga ik verder:het is een Z3 2.2i roadster uit 2001 met 15000 km op de teller, vooooooor de speciale prijs van 19.900 euries. :blink: Dan nuuuuu, de link: klik

EDIT:de link werkte niet, foutje van mij, is nu gecorrigeerd. :blush:

Hey,

Een oude bekende , deze M3 sedan, was toch van de super autopoetser uit hoensbroek!

Beste verkoper wil er zeker een flinke winst op maken,

Droom lekker verder zou ik zeggen.

http://link.marktplaats.nl/348368839

Greetz Maarten

Hij is nu wel 3000 euro gezakt t.o.v. vorige keer dat ie op MP stond, dus dat scheelt iig.... of ie hem kwijt komt voor dat "schijntje" betwijfel ik ten zeerste... ;)

Link naar reactie
Krijg toevallig net dezelfde link doorgestuurd van een bandlid. Mijn Gear Acquisition Syndrome begint weer op te spelen...: kramp in mn portemonnee! :thumbup:

:thumbup: Nee nee, je hebt er al 8, en je kan maar op 1 tegelijk spelen. Zal ik je anders opgeven voor "Mijn Z3forum vriend heeft een hobby" :schater: ?

Link naar reactie
:thumbup: Nee nee, je hebt er al 8, en je kan maar op 1 tegelijk spelen. Zal ik je anders opgeven voor "Mijn Z3forum vriend heeft een hobby" :schater: ?

Ehm, Rogier: het zijn er in totaal 37 inmiddels... :thumbup:

Dus ik ben bang dat ik wel voor deelname aan dat programma kwalificeer :schater:

Link naar reactie

Ik krijg net een boekje in de bus van de BMW dealer en verbaas me er over hoe goedkoop die Z4's zijn geworden. Z4 3.0 Gewoon allemaal onder de 20K met BMW garantie. :) 535D's blijven helaas duur. :mellow:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.