Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties

Aanbevolen berichten

Ik was niet van plan te gaan bieden, dus ga je vooral niet haasten om op tijd thuis te zijn.  :schater:

Ow, dacht dat 'ie voor jou moest zijn. Lijkt inderdaad een Wiesmann. Mooie prijs overigens, € 626, zie 'm daar maar ergens voor te krijgen! ;)

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Is echt spotgoedkoop als je de nieuwprijs van 1000 euro in aanmerking neemt :fiew:

Verkoper kent een lagere nieuwprijs toe:

"Sie bieten nur auf eine Felge ohne reifen . es wurden noch nie reifen aufgezogen also neuwertig normalpreis in der größe beträgt bei Schnitzer ca 500 €"

Link naar reactie
Is echt spotgoedkoop als je de nieuwprijs van 1000 euro in aanmerking neemt :muur:

"Sie bieten nur auf eine Felge ohne reifen . es wurden noch nie reifen aufgezogen also neuwertig normalpreis in der größe beträgt bei Schnitzer ca 500 €"

sssshhhtt, daarmee verpest je de handel :blink: ;)

Link naar reactie
Is echt spotgoedkoop als je de nieuwprijs van 1000 euro in aanmerking neemt :muur:

Pierre heeft volkomen gelijk, deze velgen kosten meer dan 1.000 euro bij Schnitzer.

Link naar reactie

Pierre heeft volkomen gelijk, deze velgen kosten meer dan 1.000 euro bij Schnitzer.

Verkoper heeft het over ET45 en da's vreemd, want die vind je op de Schnitzer site alleen bij 17".

Link naar reactie
Is echt spotgoedkoop als je de nieuwprijs van 1000 euro in aanmerking neemt :huh:

sssshhhtt, daarmee verpest je de handel :huh::rolleyes:

Verkoper heeft het over ET45 en da's vreemd, want die vind je op de Schnitzer site alleen bij 17".

Ik heb toen voor jouw setje de laatste twee nieuwe daar weggekocht. ;) ;)

Link naar reactie

ET van de voorwielen is idd 45, ben me zeer bewust van de exclusiviteit van de Schnitzers. Niet voor niets worden ze door de velgendokter weer nieuw gemaakt.

Maar helaas, ik kan niet voor alles reserve hebben, waar moet ik naar toe met al die spullen? bijzettafeltje?

Oke dan, voor deze keer laat ik me overhalen en doe ik een bod (dat wordt ruzie hier) ;)

Wilko

en later:

de huidige bieder heeft een hoger maximaalbod staan, ga me niet gekker laten maken dan ik al ben en kom weer terug op mijn oorsprokelijke standpunt.

Link naar reactie

Sledge, ga je me de markt kapotmaken, ik was ze al in de gaten aan het houden :huh:

Dacht je dat ik ze nog niet gezien had?? :lmao: Je weet wat ik vind van die flaporen. B)

Was ze ook al aan t volgen hoor ;) B)

Wordt druk als de veiling afloopt.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in