Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

  • Administrator
Moet je wel automaat willen rijden.

En die lelijke reflectoren in de achterbumper accepteren en accepteren dat "alle mogelijke opties" in dit geval wat overdreven is. Maarrrrrrrrrrr evengoed: nog geen 15 mille als aanschafprijs is niet heel veel nee ...

Link naar reactie
Die man heeft wel meer heeeeeeele mooie dingen staan zeg:

M1

Wil ik best coupe voor gaan rijden! :angry::angry::lol:

Inderdaad een mooi exemplaar maar is vanaf de grond opnieuw opgebouwd. Stevige prijs. Maar ja er zijn er ook maar 454 st van gebouwd.

Link naar reactie
Die man heeft wel meer heeeeeeele mooie dingen staan zeg:

idd, veel mooi spul, allemaal aan de prijs. Heerlijk ook dat er op de foto's van de :angry: 1 links EN rechts casual twee Z8's staan :lol:

deze E9 ziet er uit alsof ie gisteren in elkaar is gezet... :angry:

Link naar reactie

Ja deze Kleissler is een bekende in de Z1 handelscene, heeft daar een wat twijfelachtige reputatie.

Heeft wel een goede neus voor het zeldzame spul, zo zag ik ook mijn jarenlang gezochte gele K1 staan :angry:

HIER een rechstreeks linkje naar zijn site, kun je zelfs nog met DM betalen. :angry:

Link naar reactie
idd, veel mooi spul, allemaal aan de prijs. Heerlijk ook dat er op de foto's van de :lol: 1 links EN rechts casual twee Z8's staan ;)

deze E9 ziet er uit alsof ie gisteren in elkaar is gezet... :angry:

Inderdaad een plaatje net als deze.bmwe935csi585.jpg

Mijn overbuurman heeft er een in de garage staan. Als ie wegrijdt is het een mooi gezicht en geluid :angry:

Link naar reactie

je houdt ervan of niet (ikke als QP-fan, niet dus) maar hier is er weer eentje te koop

Link naar reactie

Zal inderdaad een typfoutjes zijn. Hoop ik. Zal het even vragen aan hem.

edit :antwoord van de verkoper:

Nee dit is geen typ fout.

De prijs is onderhandelbaar.

Staat ook een vergelijkbare uitvoering en motor op Zomoto.nl voor 25.500 dus nee dit is geen rare prijs.

Wat deze auto zo uniek maakt is zijn: enorm lage kilometerstand, mooi uitgevoerd (Full option), bouwjaar 2002 en goed onderhouden (Maaral Alkmaar).

Bent u geïnteresseerd in de Z3?

Link naar reactie

Tja vragen kan altijd maar ik kan me niet voorstellen dat iemand bijna 27k gaat betalen voor deze ZZZ ondanks dat deze er netjes uit ziet en idd een lage km stand heeft. Wil denk ik geld overhouden en toch een nieuwere ZZZZ rijden :thumbup:

Link naar reactie
Tja vragen kan altijd maar ik kan me niet voorstellen dat iemand bijna 27k gaat betalen voor deze ZZZ ondanks dat deze er netjes uit ziet en idd een lage km stand heeft. Wil denk ik geld overhouden en toch een nieuwere ZZZZ rijden :thumbup:

Ik denk dat ie gewoon uit een hele hoge boom is gevallen.....

Link naar reactie
Ik denk dat ie gewoon uit een hele hoge boom is gevallen.....

Of net onder een steen is gekropen waar ie sinds 2002 onder zat :thumbup:

Maar vragen staat vrij, misschien vindt ie iemand die het er voor over heeft.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.