Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

  • Administrator

Hij schrijft zelf: "uniek in nederland want hij is mat zwart gewrapt en er zit een opmaat gemaakte bodykit op". Ik mag inderdaad van harte hopen dat dit uniek is in Nederland! :schater: En ligt het nou aan mij of worden wij op de tweede foto tussen deur en voorscherm door de "gewrapte" kleur heen toegelachen door de originele kleur van dit monster? ;)

Link naar reactie
Volgens de RDW is de originele kleur "grijs".

Volgens de advertentie ook:

BMW Z3 1.9 Roadster 1997 Grijs omgebouwd

Ik snap die "E90 pre-facelift" grilles niet, opeens zie je die overal. De originele grilles zijn zo "puur BMW". ;)

Link naar reactie
Volledig mee eens Huub...echter met een prijs van 26k zou de verkoper er nog wel een aantal jaren van genieten... :wave:

mooi! inmiddels 124k gereden... 20k waard (19k als de lagerschalen nog moeten) ? :hmmsmiley02:

Link naar reactie

@MDV

Prijs is uiteraard een vraagprijs en er is een hoop geld in de auto geinvesteerd om deze nog beter te maken. IRL kan je deze dan pas echt beoordelen op kwaliteit en prijs.

Lagerschalen zijn ook vervangen mocht iemand dat willen weten.

Uiteraard sta ik open voor serieuze biedingen en anders hou ik de auto en moet ik op een andere manier plaatsmaken in de garage voor me nieuwe aankoop.

Iemand nog interesse in een datsun? :schater:

Link naar reactie
Uiteraard sta ik open voor serieuze biedingen en anders hou ik de auto en moet ik op een andere manier plaatsmaken in de garage voor me nieuwe aankoop.

misschien beter om in een apart verkooptopic alles netjes op een rij te zetten. Lijkt me dat er (met wat tijd) best wel een liefhebber te vinden is voor een :offtopic: coupe (nu die andere Estoril <_< coupe bijna verkocht is)

Iemand nog interesse in een datsun? :schater:

alleen het een 75er Cherry coupe is :book: ...

Datsun_Cherry_Coupe_1975.jpg

Link naar reactie
Als je dat maar uit je hoofd laat <_< .....daar zal je eeuwig spijt van krijgen!

het alternatief is ook wit met een s54blok......

ps iemand nog op zoek naar een leuke touring 2006 e91touring 325! 90000km donkerblauw metallic executive halfleer sportstoelen cruise control automatische airco radio/cd regensensor koelkasje armleuning aux alarm elec ramen panoramadak=leuk 17inch lichtmetaal styling? net gekocht maar ga toch op zoek naar iets anders en 2 e91 tourings voor de deur is een beetje te veel van het goede laten we zeggen dat het een inpuls aankoop was (ik dacht de mini cooper s ff te verpatsen maar stuitte op zwaar verzet uit verwachte hoek) :offtopic: prijs 23500,-voor meer info/foto,s pm graag

Link naar reactie
het alternatief is ook wit met een s54blok......

ps iemand nog op zoek naar een leuke touring 2006 e91touring 325! 90000km donkerblauw metallic executive halfleer sportstoelen cruise control automatische airco radio/cd regensensor koelkasje armleuning aux alarm elec ramen panoramadak=leuk 17inch lichtmetaal styling? net gekocht maar ga toch op zoek naar iets anders en 2 e91 tourings voor de deur is een beetje te veel van het goede laten we zeggen dat het een inpuls aankoop was (ik dacht de mini cooper s ff te verpatsen maar stuitte op zwaar verzet uit verwachte hoek) :offtopic: prijs 23500,-voor meer info/foto,s pm graag

Ahhh dus toch een Z4MQP....dat is idd ook best lekker <_<

Prijs van die E91 is neem ik aan ex-BPM :book:

Link naar reactie
@MDV Prijs is uiteraard een vraagprijs en er is een hoop geld in de auto geinvesteerd om deze nog beter te maken. IRL kan je deze dan pas echt beoordelen op kwaliteit en prijs. Lagerschalen zijn ook vervangen mocht iemand dat willen weten.

Uiteraard sta ik open voor serieuze biedingen en anders hou ik de auto en moet ik op een andere manier plaatsmaken in de garage voor me nieuwe aankoop.

Ach laat ook maar. Succes!

Link naar reactie
Wat is dat nou weer voor een gelul?

had een heel verhaal neergepend over de onzinnige vraagprijs, maar toen ik het teruglas bedacht ik me dat het me eigenlijk geen ruk interesseert wat een ander voor zn auto vraagt (ik begin besmet te raken met het Sjonnie-virus :schater: ). Iedereen vindt zn eigen auto zogenaamd bijzonder maar alleen de markt bepaald wat een auto waard is, niet de aanbieder.

PS mijn QP staat te koop voor 28k. Niet zeiken over de vraagprijs, alleen commentaar als je de auto IRL hebt gezien :thumbup:

Link naar reactie

de markt beslist tot op zekere hoogte ben ik van mening. Ik heb destijds erg veel Coupes bekeken en ben ook met de duurste vertrokken. Prijs zegt niet alles en wanneer je daar alleen naar kijkt kan je wel eens bedrogen uitkomen.

Het is altijd makkelijk om een auto te beoordelen als duur, maar als jij je auto verkoopt wil je er ook een goede prijs voor hebben, mijn geval is niet anders en ik hoef maar 1 iemand te treffen die verliefd wordt op de auto en deze koopt.

Komt deze persoon niet, dan kan ik altijd nog kijken naar welke prijs een breder publiek aantrekt en in hoeverre ik me daarin kan vinden.

just my 2 cents.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.