Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

Het is niet alleen de spoiler, maar het hele pakket is niet al te fraai op deze foto. Misschien in een mooiere combi met een stijlvollere wagen..... :wave:

Die Speedster-bulten-kap helpt ook niet echt.

Misschien kan Maikel idd beter eerst de :m: coupe kopen waar ie van droomt. Daar kun je dan weer wel redelijkerwijs een spoiler achterop plakken zonder dat ie meteen te ;) wordt. :wave:

Link naar reactie
Misschien kan Maikel idd beter eerst de :wave: coupe kopen waar ie van droomt.

The force is not with you this time RVE.... :schater:

Link naar reactie
Hmm Wateringen ...zilveren MCoupe....matchend kenteken... :wave:

Oh nee, Baron Van Epscheuten gaat ons verlaten :wave:

Jammer dat de rechterkant nergens op de foto staat:

IMG_1622.JPG

Link naar reactie
  • Administrator
http://cgi.ebay.nl/BMW-Z4-M-M-POWER-stosss...=item1c0fc62704

Ebay: Z4 M voor én achterbumpers. Met name de voorbumper vind ik erg mooi van de M. Past dit eigenlijk op een "normale" 2003 Z4?

Pieter

Ik snap er geen zak van. De titel zegt: "BMW Z4 M ~~M POWER~~ stoßstange vo+hi kein M Paket" Ik snap niet of met dat laatste nu bedoeld is uit te drukken dat het niet om M onderdelen gaat, of uitsluitend dat het geen heel M pakket is (dus bv incl skirts). Of het past hangt er vanaf of dit voor een VFL of FL model is. M onderdelen passen ook op jouw niet M, maaar VFL en FL zijn niet vrij uitwisselbaar. Waarom waag je er geen e-mailtje aan de aanbieder aan?

Link naar reactie

Het gaat jeuken...

De prijzen voor de z4 coupe beginnen in NL ook te zakken ................ :hypocritesmiley:

http://www.autotrader.nl/auto/kopen/Bmw/Z4...al=27&pos=4

Deze bij de limburgers met twee jaar premium selection voor €29900,-

Wel een import auto, maar lijkt me toch niet te duur......

Deze in het mooie brabant is ook al aardig in prijs gezakt, staat ook al tijden te koop! :schater:

Wellicht nog iets aan de te dure kant, dan is importeren toch voordeliger

http://www.autotrader.nl/auto/kopen/Bmw/Z4...al=27&pos=5

Orginele NL auto met 12.000 km, en hele fraaie kleuren combi

Greetz Maarten

Link naar reactie
De prijzen voor de z4 coupe beginnen in NL ook te zakken ................ :hypocritesmiley:

Had ik ook al gezien. Stond twee weken terug nog in de showroom voor 34.900 EUR.

Deze Duitse coupe voor 21K is ook wel :guitar: (nog 5,5K BPM en je hebt 'm voor rond de 25K op de oprit staan.)

Deze all time favorite is binnenkort ook aan een -10K prijsaanpassing toe. :)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.