Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

Speakers met sublaag

Ik zag wel reeds subwoofers, maar "speakers met sublaag"??? Of heb ik wat gemist.?

Link naar reactie

Daar zitten wel mooie setjes tussen. Jammer dat die 5er en 7ers zo'n lage ET's hebben.

Ook een fraaie set, met lichte stoeprandschade :rolleyes:

43.jpg43-2.jpg

"Altijd van een oud vrouwtje geweest".... die kilometers lang langs de stoeprand reed :rant:

Link naar reactie

M Coupe hernieuwd te koop... auto heeft bijna 2 jaar in consignatie gestaan bij Baars, wilde er bijna 30k voor deze s54 voor hebben... ik ben wel eens gaan kijken, een bruut apparaat dat wat liefde nodig heeft...

´I'm willing to take ANY reasonable offer on this car! This is an opportunity to get a truly one of a kind car at super low price.'

wat is reeel, 22,5k?

Link naar reactie
M Coupe hernieuwd te koop... auto heeft bijna 2 jaar in consignatie gestaan bij Baars, wilde er bijna 30k voor deze s54 voor hebben... ik ben wel eens gaan kijken, een bruut apparaat dat wat liefde nodig heeft...

The other One van de man van The One. :newblush:

Qua kilometers ook niet meer heel erg "jong", voor die prijs dan.

Ik lees daar net "It's one of only 3 BMW M coupes in Holland". Het is geen top-verkopende wagen geweest, maar meer dan 3 ;) coupes zijn er toch wel verkocht in NL lijkt me.

wat is reeel?

[ongevraagd papa advies]gewoon in je "als-nieuw" 2.8 blijven rijden [/ongevraagd papa advies] :P

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
M Coupe hernieuwd te koop... auto heeft bijna 2 jaar in consignatie gestaan bij Baars, wilde er bijna 30k voor deze s54 voor hebben... ik ben wel eens gaan kijken, een bruut apparaat dat wat liefde nodig heeft...

wat is reeel, 22,5k?

Was het niet jij, die juist heeft gezegd dat dat ding goed in elkaar heeft gezeten?

Link naar reactie
M Coupe hernieuwd te koop... auto heeft bijna 2 jaar in consignatie gestaan bij Baars, wilde er bijna 30k voor deze s54 voor hebben... ik ben wel eens gaan kijken, een bruut apparaat dat wat liefde nodig heeft...

wat is reeel, 22,5k?

Reëel? Ach voor 20k wil ik wel eens die kant op sturen. En ja ik wil je 2.8 wel inruilen :D Maar goed, het "ding" is in originele staat meer waard dan in deze configuratie. Dus overspuiten naar originele kleur, originele achterlichten en uitlaat en het lijkt weer wat. Volgens mij zitten er ook geen boekjes bij :smart:

Link naar reactie
Wat loop je dan te blaten over de prijs blaaskaak :D

Denk even na :clown: . Ik vraag gewoon wat medeforummers een faire prijs vinden... betekent niet automatisch dat ik iets wil kopen oid :m: kennelijk is die vraag niet interessant voor je, reageer dan lekker niet (en bel eens een keer terug man :smart: )

Link naar reactie
  • Administrator
M Coupe hernieuwd te koop... auto heeft bijna 2 jaar in consignatie gestaan bij Baars, wilde er bijna 30k voor deze s54 voor hebben... ik ben wel eens gaan kijken, een bruut apparaat dat wat liefde nodig heeft...

wat is reeel, 22,5k?

Ding staat ook al een tijdje op de website van Braspenning voor liefst EUR 37.950! :smart:

Link naar reactie

Leuke Z3 2.0 van 1e eigenaar voor niet al teveel geld. Wel een kleurtje waar je op moet vallen :rolleyes: Weet er iemand welke emblemen er in de kieuwen zitten?

Link

bmwz3oranje.jpg

Link naar reactie

Leuke Z3 2.0 van 1e eigenaar voor niet al teveel geld. Wel een kleurtje waar je op moet vallen :rolleyes: Weet er iemand welke emblemen er in de kieuwen zitten?

Wel even opletten met die handelaar..... :ok: Met die km vind je ze in Duitsland wel voor een nog betere prijs. En... betaal je GEEN BTW

Van ver doen de emblemen me wat aan Alpina denken, maar ik twijfel sterk.

Link naar reactie

RINGTOOL???

Ik vind het helemaal :holiday: :thumbup:

KLIK

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.