Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

Dat blauwe aan de buitenkant daar hou ik wel van :sick:

Maar dat interieur/bekleding :harhar:

Dat zijn toch de prijzen voor een goede met rond de 60000 kilometer, vooral als het onderhoud up to date is anders gooi je er zo een paar mille tegen aan weet ik uit ervaring :wave:

Ik leen ff deze tip uit de klassieker blaadjes: "koop de allerduurste die je kunt krijgen".

Is natuurlijk relatief maar geldt zeker voor de Z1 vooral als je gaat voor perfectie zoals ikke :ok:

En ja dat leer/stof met jaren 80 motiefje houd ik ook niet van maar zijn wel de meeste blauwe mee uitgeleverd. Deze prijs is trouwens niet te gek voor een origineel Pur Blauwe een van de meest zeldzame kleuren.

Link naar reactie
een kennis van me zoekt nog een Z1. Heb jij nog wat gezien recentelijk Pierre?

Was toevallig met deze vrije dagen wat aan het surfen op Mobile en autoscout daar staan enkele van eerste eigenaar. Als de rest klopt is dat natuurlijk altijd mooi :wave:

Verder kwam ik in Luxemburg een originele Schnitzer tegen, heeeeeeeeel zeldzaam: Schnitzer Z1

schnitzerluxemburg.png

Link naar reactie
Maar misschien dat er nog we wat mensen in de markt zijn voor de middenconsole..... :thumbup:

ik heb al gebeld, die kerel wil gewoon EUR 400 hebben voor die limited edition alu QP middenconsole. Viel me nog mee, ik rekende op EUR 600!

:schater:

Link naar reactie
Maar misschien dat er nog we wat mensen in de markt zijn voor de middenconsole..... :ok:
ik heb al gebeld, die kerel wil gewoon EUR 400 hebben voor die limited edition alu QP middenconsole. Viel me nog mee, ik rekende op EUR 600!

400 EUR! Lijkt me niet, zie namelijk geen Infinitas plaatje met nummer 0506 :thumbup:

Link naar reactie
Ben Pierre wel niet, maar toen ik naar mijn Z3 zocht kwam ik deze tegen.

Z1 60.000km

In het echte gezien en echt een schitterende wagen! Alpina's eronder zijn alleen neppers volgens mij, maar goed... Alleen die prijs he...

Da's een mooie. Vind persoonlijk het interieur wel leuk hoor.

Alpina's zijn idd nep. Vind de prijs iets aan de hoge kant. Denk dat een Z1 met 50-70k toch wel oner de 25k te krijgen miet zijn (in goie toestand. maar goed het ie niet voor mij, Ik ken diegene die zoekt als een leifhebber en pietje precies dus het moet wel een perfecte zijn idd.

Dat zijn toch de prijzen voor een goede met rond de 60000 kilometer, vooral als het onderhoud up to date is anders gooi je er zo een paar mille tegen aan weet ik uit ervaring <_<

Ik leen ff deze tip uit de klassieker blaadjes: "koop de allerduurste die je kunt krijgen".

Is natuurlijk relatief maar geldt zeker voor de Z1 vooral als je gaat voor perfectie zoals ikke :unsure:

En ja dat leer/stof met jaren 80 motiefje houd ik ook niet van maar zijn wel de meeste blauwe mee uitgeleverd. Deze prijs is trouwens niet te gek voor een origineel Pur Blauwe een van de meest zeldzame kleuren.

hmmm. misschien wel waar ook idd. Wat zijn nou zo'n beetje de dingtjes waar je op moet letten bij zo'n Z1 dan?

Overigens is die Schnitzer die he liet zien wel erg mooi maar 33k! Wow. da's serieus geld hoor :console:

Ik vind zelf deze wel mooi: zou het wat zijn?

klik

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.