Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

http://www.bmw-satnav.co.uk/

navi updates en dvd,s

ik heb al eerder zaken gadaan met rusty en ik moet zeggen dat dat erg netjes gegaan is ! :unsure:

Misschien suffe vraag, maar is de lijst met speedtraps incl. mainland Europa? Of moet ik dat aan Rusty vragen?

Edit: Rusty gevraagd. Antwoord is ja.

aangepast door The Shrike
Link naar reactie
Met het "houterigste" interieur ever. Wel even weer een fatsoenlijke blauw-witte propeller achterop monteren <_<

Wel; dat is niet de enige met een 'houterig' interieur.

Misschien zijn daar wel liefhebbers voor (om te ruilen, wie weet?) Mooi zaterdagprojectje, en 'everybody happy' :kisstogether:

mijncoupe214u.jpg

PS; dat fotoke is nog van de PO, ziet er nu wat netter uit hoor :newblush:

Dus iemand met een zwart, zilver, carbon of whatever, die dit liever ziet... (kostte een hoop opleg indertijd, maar niet mijn 'ding')

Link naar reactie
Staat alleen bij Target :unsure: of <_<

ik denk ook :unsure: of zelfs :newblush: interieur niks aan doen. Logos weer blauw-wit en even die vreselijke sjonnie-folie van de ramen afpulken. Beetje jammer dat je die kleur vaker op QPs ziet <_<

(grapje Mus :kisstogether: )

Link naar reactie
Goed nakijken en gaan met die banaan :kisstogether:

Voor jou dacht ik meer aan deze <_< sloep (ik denk dat je er wel overheen komt dat het een blechdach uitvoering is :unsure: , het stuur rechts daarentegen... <_< )

Beetje jammer dat je die kleur vaker ziet :newblush:

Is inderdaad erg gewoontjes aan het worden. :unsure:

Link naar reactie
...het stuur rechts daarentegen...

Beetje raar: er staat 'Left Hand Drive' - hetgeen impliceert dat het stuur links zou moeten zitten, maar uit de foto's word je niet echt wijs, er zijn foto's met het stuur links en foto's met het stuur rechts. En nee, dat zijn geen spiegelbeeldjes..... :kisstogether: Dus staan er twee M6-en bij target...?

Link naar reactie
Staat alleen bij Target :newblush: of :kisstogether:

Iemand wel eens bij Target geweest? Hoog "handelsonderneming" gehalte...Ik ben er geweest toen ik nog op zoek was naar een Lotus Elise...Er staan wel de meest exotische auto's tot Lambo's en Ferrari's aan toe. En dat in een grote schuur...niet echt vertrouwenswekkend

Groeten, Rogier

Link naar reactie
Iemand wel eens bij Target geweest? Hoog "handelsonderneming" gehalte...

Berryborrel's vorige 2.8 coupe kwam er vandaan. En er zijn een aantal members eens gaan kijken.

Het schijnt een "what you see is what you get" deal te zijn. Dus iemand meenemen die weet "what you get", op basis van "what you see" is aan te raden.

Link naar reactie
Wow, bij Target Cars staat nog een fraaie Z1 te koop. Ik zou bijna spijt krijgen van mijn Z3! :ok:

Die hebben ze wel vaker, wel eens een paar mensen van het Duitse forum op af gekomen omdat de prijzen nog beter zijn dan in Duitsland zelf. Wel met tranen in de ogen weer huiswaarts gekeerd. Goedkoop is duurkoop, dat geldt voor de z1 nog sterker dan voor de Z3 :chick:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.