Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

Top advertentie! Ik dacht eerst dat een kerel die foto's van zijn ex geplaatst had. Maar hij wordt verkocht door de dame op de foto's. :mellow:

Mooie omschrijving waarom ie weg gaat:

Weil dieser Idiot gemeint hat er muss mit einer anderen rummachen, fliegt mit ihm hier alles raus was mit diesem Ar….. zu tun hat!! Männer! Erst einem das blaue vom Himmel versprechen um einen rumzukriegen und dann mit der nächsten…!
En dan bij de specs van de auto
Glasdach (kann man schön die Sterne angucken;-))

Schijnbaar heeft ze 90 emails gehad voor een bezichtiging, dus dat gaat wel goed komen! :blink:

Link naar reactie
Top advertentie! Ik dacht eerst dat een kerel die foto's van zijn ex geplaatst had. Maar hij wordt verkocht door de dame op de foto's. <_<

Mooie omschrijving waarom ie weg gaat:

En dan bij de specs van de auto

Schijnbaar heeft ze 90 emails gehad voor een bezichtiging, dus dat gaat wel goed komen! :blink:

Knap stukske marketing :mellow:

Goed opgebouwd, beetje teasen, dan nog beetje opleggen door een dineetje aan te bieden aan diegene die de auto effektief koopt. En ook nog foto's beloven aan de bieders... Als ik soms Bimmerboard forum in Belgie lees, geloof ik goed dat er een hoop gasten zijn die hierop reageren...

Link naar reactie
Als ik soms Bimmerboard forum in Belgie lees, geloof ik goed dat er een hoop gasten zijn die hierop reageren...

De vaste "vrijdagmiddagfoto-posters" op dit forum anders ook wel.... <_<

Link naar reactie

Ongeveer dertig Jaguars, Hummers en Aston Martins uit de boedel van auto-importeur Kroymans, worden op internet geveild.

Niet alle personenwagens van Kroymans zijn kwijtgeraakt. De curatoren gaan weer wat restanten uit de failliete boedel van de auto-importeur verkopen..

Veiling

De veiling zal zaterdag 26 september starten op de website van BVA-Auctions in opdracht van de curatoren.

Het betreft jonge tweedehandsjes en nieuwe auto's, met name Jaguars, een paar Hummers, Cadillacs een Daimler en twee Corvettes.

Prijzen en kosten

Het minimumbod op een bijna nieuwe Jaguar X-type, normaal een 50 duizend euro, is 25.400 euro. Maar wie denkt nu voor een dubbeltje achter een notenhouten dashboard te kunnen zitten: let op. Het betreft het minimale bod en de prijzen zijn exclusief btw en veilingkosten.

Link naar reactie
(Duitse) Z4 coupe 3.0si voor nog geen 18K Net een jaartje oud en dan ook nog nagenoeg full options ;) Too good to be true? :clapping:

Yep too good to be true. :banaan: Ik had gemailed of ik meer foto's kon krijgen via de mail. Kreeg vandaag dit terug:

Guten Tag,

Ich freue mich, das sie an meinem BMW Z4 interessiert sind. Das Auto ist in einem sehr guten Zustand, hat keine technischen Probleme und ist UNFALLFREI, es hat weder Kratzer noch Dellen, ausgenommen den normalen Gebrauchsspuren. Da ich beruflich meinen Standort nach Debrecen, Ungarn, versetzt habe, ist eine Besichtigung in Deutschland nicht möglich. Stattdessen wird das Fahrzeug durch das Notarbüro eco-treuhandservice ( www.ak-neuendorff.de - Rechtsanwaltskanzlei Neuendorff ) an den Käufer überführt. Im Rahmen dieser Abwicklung wird durch den Notar ein Kaufvetrag erstellt, welcher den Transport, die treuhänderische Abwicklung der Zahlung durch Notarbüro eco-treuhandservice, und das 14tägige Rückgaberecht des Käufers, sicherstellt. Für die Kosten der Treuhandabwicklujng inkl. Transport bin ich bereits aufgekommen, sodass ein Transport innerhalb der EU für sie keine Kosten verursacht. Falls sie konkretes Interesse an dem Fahrzeug haben und der Standort kein Problem für sie darstellt, können sie mich gerne per Mail oder per Telefon kontaktieren, da ich ihnen auf diesem Wege weitere Details zum Kauf bzw Bilder des Autos zusenden kann.

Voor de verandering is het dit keer geen "my name is Werner, but I don't speak German". :birthday:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.