Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

  • Administrator

Los van dat het plaatje erbij niet klopt: iemand interesse in zwarte M stoelen voor in de Z4, met memory voor weinig?

Marktplaats klikkerdeklik?

Hoe makkelijk zou dat trouwens zijn als je ZZZZ nu nog geen memory heeft? Wat voor bekabeling moet je dan allemaal trekken?

Link naar reactie

aangaande de BMW hagelschade. Ik vind het een beetje stuitend en getuigen van een weinig serieus nemen van je klanten. Ik hoor die sukkel van BMW NL ook op de radio reclame maken over deze deal, die duidelijk een reclame campagne is om de verkoop de rest van het jaar op te schroeven. Ben ik de enige die het verhaal vaag en gebrekkig respectvol vind? Geheel opgeknapt volgens BMW regels en volledige garantie, en toch korting. Bij mij gaan de hoax haren recht op staan. Was er wel hagel in Limbonia in juli?

Link naar reactie
leuk verschil

z4coupe vs z4coupe

Doe mij die eerste maar. Dan bel ik morgen eens met mijn beste Duits als "Heinrich aus Monchengladbach", eens kijken of ik 'm voor 24K mee krijg. Auto is overigens wel op NL kenteken geleverd.

Was er wel hagel in Limbonia in juli?

In het diepe zuije wel ja, Navigator heeft nog foto's van de hagelstenen zo groot als knikkers die in Hasselt op straat lagen. :thumbup:

Link naar reactie
aangaande de BMW hagelschade. Ik vind het een beetje stuitend en getuigen van een weinig serieus nemen van je klanten. Ik hoor die sukkel van BMW NL ook op de radio reclame maken over deze deal, die duidelijk een reclame campagne is om de verkoop de rest van het jaar op te schroeven. Ben ik de enige die het verhaal vaag en gebrekkig respectvol vind? Geheel opgeknapt volgens BMW regels en volledige garantie, en toch korting. Bij mij gaan de hoax haren recht op staan. Was er wel hagel in Limbonia in juli?
Loop niet zo te janken man :thumbup: . Ik ben het met je eens dat die grefo stem op de radio weinig overtuigend overkomt. Belangrijkste is dat je toch een prima deal kan sluiten Bartje. Dus niet lopen zeiken en gewoon morgen even een M5 touring (ex hagelschade) ophalen en cash betalen :blink:
Link naar reactie

Hallo, medeforummers,

op kapaza.be hier dus staat een blauwe (?) hardtop voor een Z3 'cabrio' (hij zal wel Roadster bedoelen denk ik) te koop.

Ik ken de man noch de hardtop, en ben ook niet zelf geïnteresseerd, maar wellicht zullen er hier wel enkelen zijn dacht ik zo

Link naar reactie
Iemand interresse in een bwm m1

of bmw 507 serie 2 ?

Grtz Ron

Vragen staat vrij, of iemand het wil betalen is wat anders, zeker omdat er geen referentie prijs voor is.

Stel : je bent veelvoudig miljonair en trekt 500.000 euro uit om een paar leuke bijzonder autos te kopen, Zou je uit het enorme aanbod (denk ook aan oude ferrari's etc), juist deze modellen voor DEZE prijs kiezen? (die 507 zou ik er wel bij willen hebben, maar slokt met DIE prijs wel een groot gedeelte v/h budget op).

Link naar reactie

Omdat ik op termijn een Z4 3.0 of een Z3M wil kopen was ik vandaag een beetje aan het surfen en kwam deze auto tegen:

http://www.targetweb.nl/shop/article.asp?article=34808

Zag dat er al een aantal leden ervaring hadden met Target? Vraag me toch waarom die auto`s bij hun terecht komen en het valt me ook op dat auto`s bij hun lang staan. Die Z3 2.8`s hebben ze bijvoorbeeld al maanden staan. Misschien toch maar beter zelf uit Duitsland halen?

Link naar reactie
Omdat ik op termijn een Z4 3.0 of een Z3M wil kopen was ik vandaag een beetje aan het surfen en kwam deze auto tegen:

http://www.targetweb.nl/shop/article.asp?article=34808

Zag dat er al een aantal leden ervaring hadden met Target? Vraag me toch waarom die auto`s bij hun terecht komen en het valt me ook op dat auto`s bij hun lang staan. Die Z3 2.8`s hebben ze bijvoorbeeld al maanden staan. Misschien toch maar beter zelf uit Duitsland halen?

Check ff: https://www.bmwzforum.nl/index.php?s=&sho...st&p=162326

Link naar reactie
hoe krijgen jullie die linkjes onder een tekstje mannen??
Geen idee, ik pruts maar wat aan en tot nu toe lukt het steeds :schater: Ik denk dat Ruud je dat even kan uitleggen. Als ik het moet doen snap je er nog niets van waarschijnlijk :D

Ruud is me weer voor :blink:

aangepast door Sjonnie Kroket
Link naar reactie

Ik wacht nog steeds op die openstaande 7,5k! <_<Poeppraat heet dat in Warmond geloof ik. :mellow:

Dus...:

Feit is dat die '10k' en 'enkele maanden geleden' niet kan worden aangetoond met originele facturen, die liggen ergens anders nl. nog in de kluis :fiew:

Compressor-set is gebruikt, is van 2006 en heeft 50k gedraaid voordat deze deze zomer is overgegaan op deze 3.0. Auto heeft max 320PK-420NM kijk maar op de site van G-Power (of de originele TUV uitdraai die in diezelfde kluis ligt haha :schater: )

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.