Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

Dat lijkt me imitatie. En nog slechte ook gezien de afbladderende vernislaag....

Jij draait een betere resolutie dan ik denk ik, want dat zie ik zo snel niet. Maar voor dat geld moet er wel iets mis mee zijn.

De bijgeleverder achilles banden zijn overigens vooral geschikt om mee te driften geloof ik: gaan lang mee en bij regen geen grip..... :rolleyes:

Link naar reactie

Ik heb een bril op, misschien dat dat scheelt.....

Op de middelste foto op de spaak linksonder zie ik duidelijk typische kernmerken van cirkelvormig blaren op de rand van de spaak.

Ik zit nu op m'n werk naar een 15" TFT-je te staren dus daar ligt het niet aan. :rolleyes:

Link naar reactie

Toch maar eens een brilletje aanschaffen... :newblush:

Er zitten inderdaad wat vreemde dingetjes op de spaak, ik had het eigenlijk voor oxidatie ofzo gehouden.

"'t Is niet veel, voor dat geld" zou mijn opa gezegd hebben. Aan de andere kant: vier schnitzel-imitaties met niet al te beste banden driftbanden voor onder de 400eu is nog steeds wel grappig als je eens het circuit op wil voor een middagje gummen....

Link naar reactie
eeu kennen jullie www.holtrop.nl al????

deze sloopt veel bmw :muur: en is zeer redelijk met prijzen (ook z3 en z4)

en ook nog eens zeer correct

Weet het niet hoor, maar krijg iets heel anders dan bmw sloperij :newblush:

Link naar reactie
Er is in ieder geval een Z4 :kisstogether: coupe minder crying.gifcrying.gifcrying.gifcrying.gif

1255.jpg

Nu weten we waar Porsche het design voor de Cayenne vandaan haalde.... :schater:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
En deze Z3M roadster dan: "Verkauf erfolgt NUR aufgrund von Führerscheinverlust" :thumbup: .

En nooit meer gezeur met poetsen... jammer dat die blauwe interieurkleur niet mijn smaak is :schater:

Mooie kleur. Geloof dat 'ie inderdaad ooit wat blauwer was.... Maar een goeie manier om je Führerschein te verlieren!

Link naar reactie
En deze Z3M roadster dan: "Verkauf erfolgt NUR aufgrund von Führerscheinverlust" :thumbup: .

En nooit meer gezeur met poetsen... jammer dat die blauwe interieurkleur niet mijn smaak is :schater:

Handig, staat al in de grondverf... (sorry ik vind een auto die overspoten is in een andere kleur en dan binnen blauw en buiten grijs ofzo ongelofelijk niets)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.