Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

inderdaad een mooi topic ja. Lekker sfeertje ook, kunnen we hier nog wat van leren hoor. Wat is de marktwaarde ervan eigenlijk? Of zit die lange alweer te bieden?

Link naar reactie
inderdaad een mooi topic ja. Lekker sfeertje ook, kunnen we hier nog wat van leren hoor. Wat is de marktwaarde ervan eigenlijk? Of zit die lange alweer te bieden?
Wie denk jij dat darkz4roadster is :rolleyes: En niet lopen piepen anders krijg je een probleem :schater:
Link naar reactie
Koopje! Z4 :D stoelen voor slechts UsD 3900

Verder in het draadje heeft iemand origineel commentaar:

Don't mean to get arsey, but the seller has a right to not have his/her thread full of un-constructive comments

Wow, that's a concept :thumbup: Mogen we niet eens meer bitch en :schater: :schater: :schater: post plaatsen in een verkooptopic waar totaal onnozele prijzen gevraagd worden. Is nie goed nie! :kisstogether:

Link naar reactie

Edit: de discussie over dalende/crashende prijzen past beter hier, dan in Eric's verkooptopic

maar daar heb ik ook nog wel interesse in ;-)

Als je nu nog even geduld hebt tot de Z4 coupe's in DL onder de 20K (laagste op BMW.de zit op 23.500 :rolleyes: ) zakken, is er een kans dat je deze planken mag hebben:

2368156.jpg

:unsure:

Link naar reactie
Als je nu nog even geduld hebt tot de Z4 coupe's in DL onder de 20K (laagste op BMW.de zit op 23.500 :rolleyes: ) zakken, is er een kans dat je deze planken mag hebben:

:unsure:

Ik volg de dalende prijzen van de 535D's en het is niet normaal hoe snel de prijzen in Duitsland zakken.

Link naar reactie

ik had vorige week bijna een 550i touring met alle toeters en bellen uit nov05 met 60k km gekocht. Incl. BPM kwam hij op <EUR40k. Mocht uiteindelijk niet van mijn CEO want we gaan eerst het huis uitbreiden :rolleyes:

p.s. leek me leuk meeblazen op de munchenrit. Nu zal ik slechts op jullie kontjes drukken met mijn dikke nieren in plaats van weg te blazen.

Link naar reactie
ik had vorige week bijna een 550i touring met alle toeters en bellen uit nov05 met 60k km gekocht. Incl. BPM kwam hij op <EUR40k. Mocht uiteindelijk niet van mijn CEO want we gaan eerst het huis uitbreiden :rolleyes:

p.s. leek me leuk meeblazen op de munchenrit. Nu zal ik slechts op jullie kontjes drukken met mijn dikke nieren in plaats van weg te blazen.

Wacht maar tot Q3, dan gaan er echte klappen op de markt vallen. Ik wacht nog even maar het wordt steeds verleidelijker.

Link naar reactie
Ik wacht nog even maar het wordt steeds verleidelijker.

:rolleyes: (niet dat Yangkie stupid is of zo, juist heel slim om nu even te wachten)

Link naar reactie
ik had vorige week bijna een 550i touring met alle toeters en bellen uit nov05 met 60k km gekocht. Incl. BPM kwam hij op <EUR40k.
Ik had bijna een Cayenne gekocht, maar de tuin moest eerst :unsure: Wel grappig te lezen dat er een aantal naar een 5 touring kijken. Ik heb serieus overwogen deze aan te schaffen maar wacht even tot na de zomer :rolleyes:
Link naar reactie

Zeg stelletje blaaskaken stop eens met dat stoere gedoe over dit kopen en dat kopen, uitstellen, wachten, tuin, keuken, vrouw, badkamer etc etc. Gewoon doen en anders je klep houden! :newblush:

Link naar reactie
Zeg stelletje blaaskaken stop eens met dat stoere gedoe over dit kopen en dat kopen, uitstellen, wachten, tuin, keuken, vrouw, badkamer etc etc. Gewoon doen en anders je klep houden! :newblush:
Wij hebben teminste een vrouw waar mee wij overleggen en dus ook samen oud mee worden <_<
Link naar reactie
Wij hebben tenminste een vrouw waar (we) samen oud mee worden <_<

ik weet niet oud jij je voelt, maar bij mij moet zich dat allemaal nog bewijzen en volgens mij bij jou ook. Nou niet boos worden YK, maar bij jou zie ik toch al wat meer levenservaring en volgens mij een langere trackrecord op het gebied van trouwen en samen oud worden :newblush:

Link naar reactie
Deze al voorbij gekomen?

...

Wel Hamann voor je geld...<_<

Ouch

081111021604D.jpg

081111021604C.jpg

Zou mooi zijn als er bij had gestaan "nie auf der Rennstrecke gefahren", met zo'n stoelen en rolkooi

081111123657D.jpg

Misschien leuk voor Roger, je kan er vast je Audi T-T-T-T-TDI op inruilen, heb je in ieder geval iets om mee naar Munchen te knallen :newblush:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.