Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

  • Administrator

Voor de liefhebber - ik twijfel of ik dat ben, maar heb het geld eigenlijk niet zo in mijn zak en heb splinternieuwe 18"velgen van de verkopert van mijn Zetti gekregen - bijna nieuwe 19" BBS CH met kekke bandjes:

BBS CH marktplaats

Oh ja, zelfde aanbieder heeft ook nog een hardtop in Sterlinggrau ...

Link naar reactie

wow :rolleyes: Zijn smaak voor velgen is beter dan zijn smaak voor bier (check foto 3 op MP)

Link naar reactie
zijn smaak voor bier (check foto 3 op MP)

Heel scherp, lekker aan de Schültenbrau!

Ik vind de BBS CH's wel heel erg :unsure:

Zal ik gewoon "to pull a Martijn" doen ;) en deze velgen kopen....dan moet er wel een matching Z4 coupe komen voor erboven :rolleyes:

Link naar reactie
Zal ik gewoon "to pull a Martijn" doen :D en deze velgen kopen....dan moet er wel een matching Z4 coupe komen voor erboven :rolleyes:

ik heb inmiddels ook al koplampen met witte knippers gekocht voor mn (waarschijnlijk :unsure: ) volgende auto :schater: kon ze niet laten schieten ;)

Link naar reactie
ik heb inmiddels ook al koplampen met witte knippers gekocht voor mn (waarschijnlijk :unsure: ) volgende auto :schater: kon ze niet laten schieten ;)

Zo ken ik je weer! :D

deze? :rolleyes:

3c39_1.JPG

Link naar reactie

me neither

Geen idee, maar vindt hedt wel vreemdt :unsure:

Die "D" hat ik erin gezed Roger, omtad je hed over overijveriche atmins hat (dat is nog best lastig zo fouten tikken)

Weet je zeker dat je niet deze reactie bedoelde, op de V10:

Als Frank dat ziet word hij gek. Is echt een koopje namelijk :)
Link naar reactie
Nope, ik had nog wat neer gezet...geloof ik :)

Loop toch niet zo te mekkeren man. Je weet door dat gezwam van je niet meer wat je 3 minuten geleden hebt gezegd of geschreven

Link naar reactie
Koopje! Z4 :rolleyes:stoelen voor slechts UsD 3900, niet piepen over de prijs want dan wordt de verkoper boos :schater:

Ja en als jullie niet snel bieden dan gaat naar E-Bay voor 5000,- maar jullie zijn mijn vrienden dus jullie mogen voor gaan (maar wel snel gvd). En geen gezeik he!!

Oh, ja er zit ook een klein scheurtje in de bijrijders stoel maar wat kun je anders verwachten voor 3900,-?

Ook al leuke reacties:

Do I get anything thrown in free for my $5000? Holiday to the Maldives, 12 months free fuel, Pioneer plasma 42" tv, etc? :schater::schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.