Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties

Aanbevolen berichten

Korting können Sie vergessen ist ein festpreis <_< Ik zou maandag even bellen met de firma. Ik zal ook vragen of een automaat uitmaakt. Als er meerdere gegadigden zijn kan het inderdaad transport kosten schelen. Moeten we alleen 1 afleveradres opgeven.

Automaat wat uitmaken? Met een automaat zou ik er niet aan beginnen; ik weet dat er ergens op het forum een QP automaat rondhobbelt met compressor en die komt het sleutelkot niet uit. En de zeldzame momenten dat die QP wel rijdt, dan jankt die automaat alle kanten op. Lijkt godbetert wel een straaljager. Niet doen dus.

Link naar reactie
Automaat wat uitmaken? Met een automaat zou ik er niet aan beginnen; ik weet dat er ergens op het forum een QP automaat rondhobbelt met compressor en die komt het sleutelkot niet uit. En de zeldzame momenten dat die QP wel rijdt, dan jankt die automaat alle kanten op. Lijkt godbetert wel een straaljager. Niet doen dus.

Volgens mij had (en zeker heeft) die straaljager een ander pakketje dan ik.

Link naar reactie
Volgens mij had (en zeker heeft) die straaljager een ander pakketje dan ik.

Mwuu, zou kunnen. Maar maakt in dit geval niet zo heel veel uit gezien de verwachte pk-winst: 286 of 306 pk. Beiden te hoog voor de ZF-bak en als je die hebt, zullen ze het zeker afraden. Ze geven dan in elk geval geen garantie. Heb je de GM bak (GM 4LE30) dan is het goed te doen en dan nog bestaat er een kans dat je de bak over de kop jaagt. In mijn geval is dat gebeurd en dat wijt ik aan de ouderdom van de olie (10 jaar) en de al aanwezige slijtage van de drukplaten door het reguliere gebruik (120K km). Mijn bak is inmiddels gereviseerd en tegelijk gemodificeerd - wat nauwelijks extra kost - en zou nu geschikt zijn voor een vermogen tot 500 pk.

Een revisie van de bak kost om en nabij de 2000,--. Hopelijk weerhoudt dit je er niet van een kit op je Z te schroeven, want het geeft oneindig veel meerwaarde in rijplezier! <_<

Link naar reactie
Mwuu, zou kunnen. Maar maakt in dit geval niet zo heel veel uit gezien de verwachte pk-winst: 286 of 306 pk. Beiden te hoog voor de ZF-bak en als je die hebt, zullen ze het zeker afraden. Ze geven dan in elk geval geen garantie. Heb je de GM bak (GM 4LE30) dan is het goed te doen en dan nog bestaat er een kans dat je de bak over de kop jaagt. In mijn geval is dat gebeurd en dat wijt ik aan de ouderdom van de olie (10 jaar) en de al aanwezige slijtage van de drukplaten door het reguliere gebruik (120K km). Mijn bak is inmiddels gereviseerd en tegelijk gemodificeerd - wat nauwelijks extra kost - en zou nu geschikt zijn voor een vermogen tot 500 pk.

Een revisie van de bak kost om en nabij de 2000,--. Hopelijk weerhoudt dit je er niet van een kit op je Z te schroeven, want het geeft oneindig veel meerwaarde in rijplezier! <_<

het gaat bij mij om een 530i (E60) met een 6 bak van een paar jaar later dan je 4 bak in de QP. Het is wel weer ZF, maar hij wordt ook in de 545i gebruikt (V8 met 345pk), dus het zou moeten kunnen, tenzij dat toch net een andere bak is.

Link naar reactie
het gaat bij mij om een 530i (E60) met een 6 bak van een paar jaar later dan je 4 bak in de QP. Het is wel weer ZF, maar hij wordt ook in de 545i gebruikt (V8 met 345pk), dus het zou moeten kunnen, tenzij dat toch net een andere bak is.

Het klinkt een beetje alsof je d'r serieus naar aan het kijken bent Bart. Wat vind Karin daar allemaal van? Of heb je het nog niet aan de commissie voorgelegd?

Link naar reactie
Het klinkt een beetje alsof je d'r serieus naar aan het kijken bent Bart. Wat vind Karin daar allemaal van? Of heb je het nog niet aan de commissie voorgelegd?

Sommige mannen mogen dat zelf beslissen Lennart <_<

p.s. Karin zag haar kans schoon om te zeggen dat het goed was, mits zij die Eames lounche chair, die ze al een tijdje wil, kan kopen. Dat betekent dus dat ik geen korting meer heb op de fohn.

Link naar reactie
Sommige mannen mogen dat zelf beslissen Lennart :wave:

p.s. Karin zag haar kans schoon om te zeggen dat het goed was, mits zij die Eames lounche chair, die ze al een tijdje wil, kan kopen. Dat betekent dus dat ik geen korting meer heb op de fohn.

Kan je nagaan, dan doet Eva het idd beter. Die auto is al van haar.... :kisstogether:

Link naar reactie
Voor de die hards QPe rijders onder ons echt een koopje!! Nou Ruud inruilen dat groene monster en genieten :D

Damn Roger, dat is wel een hele mooie voor een mooie prijs (tenminste, ik neem aan dat ie al op NL kenteken staat). Ook precies de goede opties ( :banaan: stuur + stoelen, executive pakket, navi, 18" mischbereifung).

Alleen zou inruilen van het groene monster zorgen voor gewetenswroeging aan mijn kant en relationele issues met mijn Mizzz Coupe (jammer, zo vroeg in het jaar :banaan: )

Hetzelfde autobedrijf heeft ook een Roger-Nicole-Beau - compatible cabrio staan: BMW 330ci Executive :banaan: Compressortje erop en Roger is back in business!

Link naar reactie

Een bedrijf dat adverteert in LBO- Nederlands en zegt RDW erkent te zijn vertrouw ik voor geen cent. BPM en ??? komt er overigens nog bij op grond van onderstaande tekst:

U betaalt de kosten van bpm en overige kosten en de auto is vervolgens klaar om de weg mee op te rijden.

Link naar reactie

Voor die gelukkige forummers die een Z4 :thumbup: als daily ride hebben: Een setje originele 18" :lol: velgen met winterbanden voor 1500EUR.

Deze "Andre" is de after sales man van de BMW dealer in Echt. Ze hoorde bij de Z4 ;) coupe die Simone en ik (in alle lutserigheid) ooit proef gereden hebben.

Ik heb al gebeld, onder de Z3 of de 1-serie passen ze niet :unsure: Ik heb er nog even aan gedacht een "Martijn-actie" uit te voeren ;) maar even beter van niet in deze tijden

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in