Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

Voor de Z4 QPe liefhebbers :newblush: Niet te geloven hoe die apparaten zakken in prijs...

Even voor de liefhebbers uitgerekend

bruto catalogusprijs 57.000

BPM - 13.812

BTW (19%) - 6.896

--------------------------------------------------------------------------------

netto catalogusprijs 36.293

BPM incl. leeftijdskorting (43.624%) 7.787

Link naar reactie
Voor de Z4 QPe liefhebbers :rolleyes: Niet te geloven hoe die apparaten zakken in prijs...

Even voor de liefhebbers uitgerekend

bruto catalogusprijs 57.000

BPM - 13.812

BTW (19%) - 6.896

--------------------------------------------------------------------------------

netto catalogusprijs 36.293

BPM incl. leeftijdskorting (43.624%) 7.787

Vind 'm toch wel heel goedkoop... Dringend geld nodig, of zo ?

En heel die BPM berekening mag je houden voor mij, heb ik niks aan... :rolleyes:

Link naar reactie
Vind 'm toch wel heel goedkoop... Dringend geld nodig, of zo ?

Of zuigers van papier-maché? :rolleyes:

Iedere keer als ik die BPM bedragen zie, bedenk ik me weer dat ik werk moet maken van het bestuderen van het "hoe krijg je een Duitse GmbH onder een Nederlandse beheer-BV" topic!! :rolleyes:

Link naar reactie
Voor de Z4 QPe liefhebbers :blink: Niet te geloven hoe die apparaten zakken in prijs...
Dit was dus een 3.0si van 9-2006 voor 23K.

Hier heb je een Z4M coupe voor 7.300 EUR!!. Ik snap zeer zeker niet waarom de prijs een "Endpreis" is, het doet me denken aan eBay, waar je vaak de uiteindelijke geboden prijs voor een afgelopen veiling ziet. So what's the catch? :newblush:

Snapt iemand dat wel, of kun je voor 7.3K gewoon een M coupe gaan halen in Duitsland?! :rolleyes:

Edit: Even de lijst van alle ocasies van deze handelaar bekeken. Je kunt er ook terecht voor een Aston Martin Vantage voor 8.900 EUR, of een Audi R8 voor 9.800 EUR.

Volgens mij adverteren ze daar met de aanbetaling die je moet doen en betaal je vervolgens nog 48 maanden 2000 euro per maand of zo :rolleyes:

Link naar reactie
Vanaf woensdag bij de Aldi:

BILD10.JPG

Mini-Z3's en Z8's voor €1,99

He Jacq, goeie tip! Ben meteen naar de Aldi gereden! Maar :angry: gloeiende.....@#$%%%^^^&^&&@@@** er is me duidelijk een érrug grote fan van Z3's vóór geweest en heeft alleen maar de VW Touareg's laten liggen grrrrrrrr.......

áls ik die toch tegenkom op marktplaats of Ebay met een prijs van het 10-voudige.......sta ik niet voor me zelf in! :kicking: :drank::muur: :hamer:

Bel me voortaan bij dit soort leuke dingen effe? bedankt! Groetjes Karin

Link naar reactie
Staan bij onze Ruud <_< .

Die middelste foto is inderdaad zeer Ruud: met de "nog even een bakje" koffietafel op de achtergrond! :ok:

Heb je het :m: stuur ook in de aanbieding Ruud? :console:

Link naar reactie
Hij heeft al 140K gelopen dus 40.000,- is redelijk. Mongool :m:

Het mooie is inderdaad deze wervende, warme, uitnodigende tekst:

GEEN ONZINNIGE BIEDINGEN EN ALS JE EEN MONGOOL BENT EN NIET WEET WAT ZO'N AUTO WAARD IS

Nogal veel <AND> statements. Het is dus okay om onzinnig te bieden als je geen mongool bent en/of weet wat zo'n auto waard is??? :console: <_<

En dan de advertentie zo instellen dat je niet kan bieden :ok:

Link naar reactie
Het mooie is inderdaad deze wervende, warme, uitnodigende tekst:

Nogal veel <AND> statements. Het is dus okay om onzinnig te bieden als je geen mongool bent en/of weet wat zo'n auto waard is??? :wave::wacko:

En dan de advertentie zo instellen dat je niet kan bieden :muur:

Het is dus alleen zinnig om te bieden als je een mongool bent. Hmmm, aparte doelgroep. :lol:

Link naar reactie

Toegeven; als ik een advertentie op marktplaats zet, dan denk ik vaak hetzelfde. Er lopen echt veel kansloze personen op marktplaats die allemaal voor een dubbeltje op de eerste rang denken te zitten. Die figuren kosten je onnodig veel tijd. Maargoed, ik zou zoiets inderdaad niet in m'n advertentie zetten :wave:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.