Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

[voor die ene verongelijkte ´3.0 met compressor rijder´ die op zoek is naar 40 PK méér :thumbup:

Kan die ene verongelijkte meneer niet beter een tussenkoelertje kopen? schijnt ook te helpen voor wat meer vermogen. (maar of het voldoende is om te winnen..) :rolleyes:

Link naar reactie
voor z4 coupe wannabes : link

Zucht... :fiew:

Voor een NL Z4 coupe inderdaad een voordelige wagen, met die kilomters en uitrusting.

Maar voor rond de dertig haal je er een bij een Duitse BMW dealer met Europlus garantie. Dan komt er nog een 8K BPM op. Met nog wat kosten hier en daar heb je dan voor onder de 40K een coupe, met keus uit een aantal kleuren/uitvoeringen. Voor het echte "voordelige" zal de prijs van de coupe's toch nog wat moeten zakken (zijn nu maximaal twee jaar oud). Dus nog even wachten (nogmaals "zucht" :P )

Link naar reactie
  • 2 weken later...

nog 2 uurtjes te gaan, huidge prijs rond de EUR 80,-... op Ebay

dakmodule Z4 voor bediening door sleutel en tiptoets middenconsole voor openen/ sluiten dak (normaal ingedrukt houden)..

Funktion:

Durch den Einbau dieses Moduls öffnet und schließt das Verdeck vollautomatisch der Verdeckschalter muß nicht mehr gehalten werden, bis das Verdeck vollständig geöffnet bzw geschlossen ist.Der Verdeckschalter muss nur noch kurz angetippt (0,5 sec) werden,und das Modul verlängert den jeweiligen Impuls , so dass sich das Dach vollautomatisch öffnet oder schließt. Der automatische Lauf des Verdecks kann jederzeit durch erneutes Drücken des Schalters in eine beliebige Richtung gestoppt werden.

Zusätzlich kann per serienmäßiger Schlüssel-Fernbedienung (Funkschlüssel). Durch dreimaligen Tastendruck (innerhalb 5s) auf Öffnen bzw. Schließen auf dem Funkschlüssel, setzt sich das Verdeck in Bewegung.

Die serienmäßige Sicherheit bleibt voll erhalten: Das Öffnen bzw. Schliessen des Verdecks kann per Funkschlüssel gestoppt werden.

Weiterhin lassen sich bei geschlossenem Verdeck die Fenster per Fernbedienung automatisch schließen.

die laatste zin is toch lastig te begrijpen voor sommigen :blink:

Link naar reactie

Net overboden op een persenning met 1 euro voor de eindtijd. Ik was helaas niet thuis dus iemand anders had geboden voor me.

Nouja toch nog geen Z3 maar mooie prijs waar die voor weg ging. 66 euro :blink:

Link naar reactie

Ruud heeft vorige week m'n rolbeugel gemonteerd dus nu zit ik met een windscherm voor een Z3 zonder beugels.

Is de brede uitvoering (wordt gemonteerd in de buitenste gaten) en past dus altijd. Incl. sleutels en in nieuwstaat. Staat op Marktplaats voor 125 maar mag voor 100 euri weg.

pb250060ks0.jpg

pb250060ks0.0b70624c9b.jpg

Link naar reactie
(wordt gemonteerd in de buitenste gaten) en past dus altijd.

als je de gaten uiterst links en rechts bedoeld waar de rolbeugels normaal invallen, is dit niet helemaal waar. :blink:

mijn vorige Z zonder rolbeugels had boven de gordelspanners links en rechts geen gaten zitten, in dat geval past het niet.... of je moet een gat in de torentjes maken of deze vervangen.

Link naar reactie
  • Administrator
niet echt een koopje maar wel apart - een uit Dubai geïmporteerde zzz (hoe verzin je het) - linkje

En uniek!! (en niet alleen vanwege die kleur :thumbup: ) Zie de radio in de kofferbak... dat is er nog 1 met een echte slede :mellow:

Link naar reactie

Afgelopen week aardig genaaid. Wielen voor een 5 gekocht als 3-wielen.

Is dus echt te breed voor een 4-pitter maar misschien durft iemand het aan op een widebody/facelift of een M (of een 5-serie uiteraard). Staken bij mij voor 1 cm uit en achter 1,5 - 2 cm.

Ik ben inmiddels er al van overtuigd dat ik zomaar de helft zou kunnen inleveren dus gaat dit grapje me aardig euri kosten. Bieden mag dus vanaf € 500.

Het betreft een set BBC Challenger Y-spaak met afdekkapjes in perfecte staat (nieuw gespoten) met voor 225/45R17 banden van Conti met een mm of 5-6 en achter 235 ZR-banden van Silverstone met minimaal 7 mm, ET zal 15-20 zijn.

Vorige verkoper was dan wel een lul maar wel zuinig op de wielen dus echt in perfecte staat.

p6140007di4.jpg

p6140007di4.b5960ed074.jpg

(meer plaatjes op aanvraag)

Link naar reactie

een bmw business radio...

hier

heb vroeger weleens via ebay besteld en dat ging goed.. de verkoper heeft genoeg punten... ik denk dat ik er daar eentje bestel! als ik zo rondkijk is dit een erg goedkope prijs...

mijn duits is overigens niet zo ontzettend goed maar ze hebben het ook nog over een adapter voor een z1 of z3, is die nu wel of niet nodig?

Link naar reactie
En die is ook weg; nu alleen nog de té brede wielen!

Staan de wielen nog in de grondverf :blink:

Sorry shayman ... ik weet het . "over smaak ... "

Bij een Z3 is ET20 aan de voorzijde een probleem

Er zijn al diverse topics over geschreven , max ET 30 - 35 ( of moet ik zeggen minimaal !! )

He ... dit is mijn 100e berichtje

Link naar reactie
een goed bod op mijn ZZZZ mag ook, ga ik hem zelf halen

haha, ik bedacht me van de week nog dat je nu toch al een maand of drie in een en dezelfde auto rijdt. En dat we dus ook al een tijd lang geen "Roger gaat naar de RDW" story hadden gehad.

Dus ik hoop dat je je zwarte monster gauw kwijt bent, zodat je die V8 (toch wel ;) ook is het een roadster) kunt gaan halen! ;)

Ik vraag me trouwens wel af wat de RDW bij de invoer van zo'n "niet alledaagse" wagen doet mbt BPM berekening. Zal wel even :fiew: zijn lijkt me.

Link naar reactie

Roger, wel goed lezen he. Het lieve beestje heeft 460 pk. Heel vies deze auto. Bah bah bah (Kijken of ik van mij pa bij een eventuele loterijwinst ook een z4 mag kopen), wat een vervelend ding zeg

**gaat spaarrekening bekijken**

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.