Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

Het is niet Ebay dat niet te vertrouwen is, het zijn de aanbieders op Ebay.

Bovendien laten eerdere kopers beoordelingen achter bij de verkopers.

Hieraan kun je behoorlijk goed beoordelen of een verkoper betrouwbaar is of niet!

Mits die geen pseudonaam gebruikt ;)
Link naar reactie

Als je dan ook nog via PayPal betaald is de kans helemaal klein dat het fout gaat.

mocht het fout gaan dan kun je gebruik maken van de kopersbescherming van PayPal.

Heb een keer een misverstand gehad met een lastige Duitser en dat werd (ondanks dat de verkoper totaal niet mee werkte) keurig door PayPal opgelost.

Link naar reactie

leuk...: als je Ebay invoert middels de rob knop, verschijnt de melding: 'Zoekresultaten zijn gelimiteerd op de eerste 1000' .. en toch een nieuw topic beginnen :wave: ? had net zo goed onder dit topic gehangen kunnen worden. Een van de betere (en recente) topics is overigens deze.

Link naar reactie

ik vond dit in de USA.

http://www.autotrader.com/dealers/dda/deta...aler_id=1387187

een echte mmmmm??

is wel aantrekkelijk met de lage dollar!!!

ik heb deze berekening gevonden.

De formule om te berekenen wat een auto dan kost in Nederland is:

(((aanschafprijs van de auto + transportkosten = € 1.500) x 110%) x 119%)

dus voor circa 17000euro voor de deur!!!!

Link naar reactie
wat is er dan slecht aan een amerikaanse uitvoering?

ik wil misschien een z4 of boxster uit amerika halen!!!

let dan goed op het vermoegn. De :blink: had in VS minder (240) pk

Link naar reactie
let dan goed op het vermoegn. De :blink: had in VS minder (240) pk

Niet geheel juist Edwin.

De S50 motor (in 98% van alle M's) is daar niet geleverd, i.p.v. deze motor was er de S52 met 240pk.

Later, toen in Europa ook de S54 kwam met 325pk kreeg de VS deze ook (ook met 325pk).

Een amerikaanse M is te herkennen aan:

- Nummerplaat verlichting naast de plaat (big units) i.p.v. een lampje wat bovenop de achterbumper zit.

- Oranje markeringslichten in de voorbumper

- Mijlenteller

- Groot dashboardkastje

Voor zover ik weet hebben de S52 (amerikaanse M) ook niet de grote Europese remmen van de S50 en S54.

Het invoeren van een auto uit de VS is overigens niet zo lucratief als het lijkt. De gunstige dollarkoers maakt het nog enigszins aantrekkelijk, maar behalve BPM moet je ook 19% btw betalen en (minimaal) 10% invoerrechten. Dit natuurlijk nadat je hem voor een paar duizend dollar hebt weten te verschepen en het transport hebt verzekerd.

Link naar reactie
Het invoeren van een auto uit de VS is overigens niet zo lucratief als het lijkt.

Kijk, Martin heeft al helemaal uitgezocht wat het zou kosten om zijn Alpinweiss :drank: coupe in te voeren. :thumbup: En besloten dat het geen optie is. <_<

Link naar reactie
Ik zat net even te zoeken naar een 2.8 Roadster maar toen kwam ook deze bovendrijven en dit lijkt mij een heel scherpe prijs voor eentje met permanente hardtop. Is dit een bekende want dit lijkt me wel heel goedkoop? (en dat bij een bovag-bedrijf!)

http://www.autotrader.nl/auto/kopen/voertu...al=29&pos=2

kleuren combi zegt genoeg over de prijs :thumbup:
Link naar reactie
Is dit een bekende want dit lijkt me wel heel goedkoop? (en dat bij een bovag-bedrijf!)

Is toch een goeie prijs voor 133k op de teller? Gewoon laten keuren en je weet het. Zou alleen zelf nooit een auto kopen bij zo'n "kiloknaller" Denk maar niet dat ze iets doen aan die auto's behalve "schoonmaken" Kan je beter van een particulier kopen.

Link naar reactie
kleuren combi zegt genoeg over de prijs ;)

Da's natuurlijk kolder. Er zijn zat mensen die gaan voor 2 kleuren in plaats van in hun ogen dat saaie zwart.

Ik doe er zelf weer aan mee, ook ik ben snel verleid, maar voor dit soort discussies is dit het topic niet.

Volkomen off topic zelfs.

Link naar reactie
Da's natuurlijk kolder. Er zijn zat mensen die gaan voor 2 kleuren in plaats van in hun ogen dat saaie zwart.

Ik doe er zelf weer aan mee, ook ik ben snel verleid, maar voor dit soort discussies is dit het topic niet.

Volkomen off topic zelfs.

;) Wat lul je nou met je off topic er wordt gevraagt of het wat kan zijn voor die prijs. Nou is dit niet de meest populaire combi heb je het interieur goed bekeken dat drukt de prijs wel.
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.