Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties

Aanbevolen berichten

IDEM BMW Renova, Waalwijk...........................niets op aan te merken keurige auto............en nog een mooie zwarte //M polo en pet gescoord :wub:

Link naar reactie

Na 208.000 km waren er wel een paar aandachtspuntjes :huh:

Vreemdste, een stuurairbag die "verdwenen" lijkt, (nogal veel loze ruimte) en de claxon die ineens dienst weigert :wacko:

Wel super die € 60-bon trouwens, BMW Dealert. Org. bedankt!:cool:

aangepast door 330dM
Link naar reactie

Vreemd, ik heb deze keer helemaal geen communicatie ontvangen over BMW Backstage. Hoe wisten jullie het?

Nu zou een check ook niet zoveel nut gehad hebben - ben vorige week al voor de APK en een kleine inspectie geweest - maar vind het wel vreemd dat ik hierover niks ontvangen heb.

Link naar reactie

:guitar::guitar::guitar:

mooie zzz , de prijs zal wel oké zijn (voor die km/s).

Maar voor dat bedrag koop ik toch iets anders,

met  100/150.000km :ph34r:<_<:P

Link naar reactie

Ik zou deze dan liever willen 

voor dat bedrag .

te beginne van 1ste

1/Lotus  Elise 111R (192pk) 50Dkm 

2/Lotus Elise sc (220pk) 80Dkm 

3/ z4 coupe ..... (Phoenix gelb , imola red):P

4/ Porsche cayman (295pk)

5/porsche Boxster 987  (295pk) 80Dkm

6/honda s2000 50Dkm & nog 10.000€ over :lol:

7/porsche 996 4s cabrio (320pk) 150Dkm

aangepast door Larsy
Link naar reactie
Op 19 mei 2017 om 22:45, 330dM zei:

Geen 2e zo mooi, Namaak velgen helemaal M-sport uitgevoerd met stikkers. Inclusief namaak-koplampen en -rolbeugels,

Orgineel NL auto: geen enkele optie aanwezig. :P

Aub helemaal niets kopen bij auto xl voorheen auto roodenburg

allemaal loze beloften, veel autos waar wat aan mankeert en garantie hebben ze nooit van gehoord zoals ook niet op hun site vermeld staat.

Ging er vroeger vaak heen na sluitingstijd,woonde er dichtbij,en lag altijd weer in een deuk wat voor rommel ze iedereen probeerde aan te smeren.

Autos dik in het vet zodat schades en krassen minder opvielen en er stonden opvallend veel autos buiten vol met krassen en afgebroken spiegels van waarschijnlijk boze klanten.

Dus wees gewaarschuwd.

Link naar reactie
  • Administrator

^Ja eens dat er wel wat op de auto af te dingen is (ook wel op andere punten), maar het is wel een Zwitsers auto en de prijzen daarvan liggen doorgaans vrij hoog...

Link naar reactie

Bij Catawiki, een Z3 M in Estoril blauw (wie wil dat nu niet?):wub:

https://veiling.catawiki.nl/kavels/11826139-bmw-z3-m-roadster-2000?target_ab_goals=close_to_reserve_price_bid

Amerikaanse import. Tellerstan dus in mijlen, Komt ca. 10% veilingkosten bij. Kunnen nog invoer/transportkosten bijkomen?

aangepast door mohikaan
Link naar reactie
30 minuten geleden, mohikaan zei:

(wie wil dat nu niet?):wub:

Ten eerste is het al een s52, dus vergelijkbaar met een m54b30 qua vermogen, en als de onderkant er net zo gecorrodeerd uitziet als de bovenkant (aan de onderkant is het meestal nog vele malen erger):

72656b41-9882-4c81-93d0-e4baa2c3d93c.jpg

Hij is goed opgepoetst, maar sommige dingen poets je nou eenmaal niet zo makkelijk weg :wink:

(kijk naar het oliefilterhuis en ook met name naar de bovenkant van de dynamo. Hoe ziet de onderkant er dan uit....)

Hij heeft ook al 220dkm gelopen en is zeker geen binnenslaper/overwinteraar geweest.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Deze heeft minder km.

https://www.autoscout24.de/angebote/bmw-z3-m-roadster-1-hand-orig-3-400-km-dakargelb-benzin-gelb-49a01dce-709e-4141-9ad1-df444ecd22b6?cldtidx=18

De prijs stijgt omgekeerd exponentioneel met de km stand.

Op autoscout staan er m.i te veel met km standen beneden de 100.000 

Vind het erg ongeloofwaardig dat bijna alle Z3M. 20 jaar lang, minder dan pakweg 4.000km /jaar gereden zouden hebben.

Obscure handelaars kunnen, op dit prijsniveau, makkelijk €. 20.000 verdienen door de tellerstand terug te draaien.  

Link naar reactie

vind sowieso dat hele gedoe over al die Z3m's in dit topic ongeloofwaardig, net alsof het hier een 250GTB betreft, als ik hier ondertussen de afgelopen 10 pagina's terug kijk lijkt het wel of er meer van zijn dan een golf 3 vr6. en die prijzen, ja wat de gek er voor geeft, zolang draghi met z'n klauwen die geldpers maar laat drukken om zo de Zuid-europese banken overeind te houden zal men in dit soort dingen beleggen, maar zulke bedragen zijn in mijn ogen van tijdelijke aard ik zie nog wel een daling gaan komen in de komende 10 jaar.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in