Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

5 uren geleden, Emi zei:

^ Op een Z3M komt hij niet zo vaak voor.

Precies, iedereen heeft al een Imolarode :guitar:

Stahlgrau was (vooral) een E46 kleur.

aangepast door 330dM
Link naar reactie

Volgens mij is het meer het zeldzame motortje S54 bj 2001 in een coupe en dus een bij zonder zeldzame auto.

De kleur moet je van houden = tijdgeest.

Niet de sterkste kleur  voor de meeste liefhebbers.

Link naar reactie

Lampje service vind ik niet erg, daar is wat aan te doen. Die stip baart me het meeste zorgen.... betekent over het algemeen dat er met de teller geknoeid is......

aangepast door 330dM
Link naar reactie

Roest + scheurtje in het leer + import enz (voorgaande)+  onlogische KM stand  vandaar de lage prijs wellicht  flink investeren echter blijft een ................... auto  

Maar er zijn altijd liefhebbers voor zo'n instapper.

Link naar reactie
13 uren geleden, Edwinjpb111 zei:

Voor die prijs mag er best wat aan mankeren, valt me alleen wel op dat hij in 2015 in Nederland is gekomen en nu aan zijn 3e eigenaar toe komt. Dat gecombineerd met de staat en het olie service lampje....... Maar goed 4K is niet duur voor een 2.8

http://link.marktplaats.nl/m1144339047

De GF-377-F @129.000km.

Stip kan in theorie ook wat anders zijn. Als bepaalde onderdelen vervangen zijn maar niet goed gecodeerd dan is er een afwijking in de gecombineerde onderdeel-kilometerstanden -> stip. Nu is dat niet het meest waarschijnlijke scenario, zeker met het roest.

 

Kwestie van knaken tellen denk ik:

Grote beurt: 1.000

Roest: 500?

Scheurtje leer: 200

Aanschaf: 4.000

Dan heb je voor 5.700 een teruggedraaide 2.8 met sportstoelen. Als ie verder goed rijdt..

 

Wat zou je neerleggen voor een 2.8 met 250.000 km??

 

aangepast door Bombadil
Link naar reactie

Wat zo'n ding waard is is een optelsommetje inderdaad, een 2.8 met die stand

(die 100% ok is) mag een mille of 6-7 kosten denk ik?

aangepast door 330dM
Link naar reactie
Op 21-2-2017 om 14:24, IBMW zei:

Op 4 feb nog voor € 49.900,=....en nu voor € 52.500,=.....tja, was inderdaad écht te goedkoop geprijsd....:blink:

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/m1135236059-bmw-z3-m-roadster-handgeschakeld.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr&pos=4

 

En nu toch maar weer terug naar het oude bedrag....€ 49.900,=....was kennelijk toch te hoog...:petje:

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/m1145570323-bmw-z3-m-roadster.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr&pos=1

Link naar reactie
2 uren geleden, lightning87 zei:

vind ik zo zielig he, zulke mensen, met hun M uitvoering.....  hij heeft niet eens een M stuur, geen M stoelen en ook al geen M bumper.

 

Maar BMW loopt zelf ook de laatste tijd aardig te strooien met die badges.

Af fabriek(!) worden ze namelijk ook al op 218D tourers geplakt als er een bumperkitje op zit.

Dus dat logo is al behoorlijk aan afbraak onderhevig. Nog meer dan bijv mercedes' amg badge.

Dus die mensen worden wel steeds minder zielig :lol:

 

Wat dat betreft zou bmw een voorbeeld moeten nemen aan Ford of Renault (waar RS badges nog puur en alleen gehanteerd worden op circuit geörienteerde modellen)

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Ja BMW wordt ook zielig, zelfde als Audi alles is R-line, RS-Line S-line en weet ik t wat niet meer, VW zelfde verhaal.  en nu BMW met z'n M line troep. gewoon sport/aero bumpers noemen niet zeuren over M. doen Ford en Renault ( dat ik t uit m'n mond krijg) beter.

Link naar reactie

Ik weet niet wat ik erger vind, de mensen die de stickertjes erop plakken, of de mensen die zich daar weer over lopen op te winden.:lol:

 

Doe lekker wat je zelf wil (doe ik ook) en trek je weinig aan van de mening van anderen.

  • Like 1
Link naar reactie

Ik heb een 528i met M-pakket (de hele rimram), dus ook met M logo's (alleen binnen en op de velgen).

Op de Z heb ik geen M, maar toch vind ik die gepaster om de M-sport gedachte te steunen...
En ik zou idd zeggen...boeiend. FIjn dat iedereen lekker doet wat hij leuk vind, met zijn auto.

Anders zou iedereen z4 rijden, in mijn kleur...dat zou ik ook wel weer saai vinden

  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.