Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

Ik kan trouwens ook eens kijken wat het zou kosten om t shirts te laten bedrukken,als er genoeg animo voor is dan lukt dat wel.

Wie interesse heeft geef maar op welke maat kleur en opdruk behalve het e85 of e89 silhouet..

aangepast door sandere39
Link naar reactie

^ & ^^

Het antwoord is: neen :blush:.

 

Ik ben er wel achteraan gegaan natuurlijk. Zo heb ik achterhaald dat de huidige eigenaar de auto pas enkele maanden in bezit heeft. De voorgaande eigenaar (die de auto 13 jaar in bezit heeft gehad) heb ik viavia ook gevonden en ik heb contact  met hem gehad (aardige vent).

De Imolarode is technisch helemaal in orde en OEM. Net als mijn zwarte. Optisch is hij ietsje minder. dan de mijne. Hij heeft ook 20k km meer op de odometer dan de mijne.

 

Ik wil dolgraag een Imolarode Z3 M Coupe met een zwart interieur. Maar ik heb na het gesprek met de vorige eigenaar besloten dat ik dat vooral wil als de Imolarode naast de kleur ook qua kilometers en qua frisse uitstraling een vooruitgang ten opzichte van mijn zwarte is. 

aangepast door Emi
  • Like 1
Link naar reactie

Wat een apart ding Sander; hier gaan de moeren wel aan de buitenzijde er op zo te zien! Wat brengt hier nu de verbetering t.o.v. de oem installatie? De plaat aan de binnenzijde naar mijn inzicht. Geeft dit nou echt een merkbaar verschil in rijgedrag?

Link naar reactie

^dat zijn idd gewoon standaard topsteuntjes met een plaatje à la rogue engineering.

Dus wellicht handiger als je nog een keer je schokbrekers wilt uitbouwen (je kan ze nu van onderen loshalen), maar wie doet dat nou?

Voor de rest geen 'verbetering'/performance onderdelen.

Link naar reactie
11 uren geleden, IBMW zei:

 

Dat ziet er goed uit, en niet erg duur. Maar als dat een "S" is, horen er dan geen sportstoelen in?:sCo_unsure:

aangepast door 330dM
Link naar reactie

er bestaan helemaal geen "m versie" rubbersteuntjes in dit geval.

 

de z4m en m3 hebben allebei dezelde steuntjes als wat standaard voor de z4 gebruikt wordt.

 

 

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Als je weet wat het aanbod is en de staat van de auto's met historie goed herleid baar is zijn prijzen voor dat soort bijzondere laag KM stand auto's niet verkeerd.  Zeker als je weet dat zulke auto's in veel slechtere condities met hoge KM standen ook al vraagprijzen hebben  van rond de 27000 euro.

Maar goed schaarste kweekt ook zulke auto's. 

Ook is het vaak lastig om vergelijkbare alternatieve auto's naast dit soort auto's te zetten qua vermogen en classic looks  .

Dan kom je uit bij bepaalde type Porsche's  en daar is vooral ook sprake van een zekere  prijs gekte.. 

Of de prijs stijgingen zo blijven is natuurlijk moeilijk te zeggen maar is de staat van de auto goed , origineel en is het aanbod schaars zijn er altijd liefhebbers voor dat soort bijzondere auto's .
 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.