Ga naar inhoud

Plaats hier uw belachelijke, interessante advertenties


Aanbevolen berichten

2 x Z3M roadster en 1 x Z3M coupe bij MyCars in Simpelveld....(www.mycars.eu of www.meulenberg.eu)

 

http://meulenberg.eu/voertuig/bmw-z3m-roadster-2/

Deze groene (import Japan) stond volgens mij 1 jaar geleden te koop bij Misker uit Nieuw-Amsterdam voor € 37.500,=.....tja....

http://meulenberg.eu/voertuig/bmw-z3m-roadster/

http://meulenberg.eu/voertuig/bmw-z3m-coupe/

Link naar reactie

Zien er schitterend uit echter niet meer betaalbaar voor de meeste liefhebbers aan de andere kant  zijn bovenstaande auto's altijd al bijzonder geweest en zijn er voor de Z3 liefhebber ook nog ander motor varianten welke het Z3 rijden wel betaalbaar en bereikbaar zal houden..

Link naar reactie
18 minuten geleden, MNZ3M zei:

welke het Z3 rijden wel betaalbaar en bereikbaar zal houden..

 

Het lijkt me waarschijnlijk dat die Z3M's met lage kilometerstanden zoals die van Meulenbelt vooral worden gekocht door verzamelaars die er weinig nieuwe kilometers bij zetten.

Link naar reactie

De bestuurdersstoel in m'n 330 ziet er met 300kkm in ieder geval beter uit :unsure:

Wat is dat trouwens rechts achterin, is dat een diepvrieskist ofzo? CD-wisselaar voor 600 CD's? :blink:

aangepast door 330dM
Link naar reactie
  • Administrator

 Nee, daar zit bij een Z4M de accu (de normale lage accu bak past niet vanwege het dubbele uitlaat systeem).  Toch is deze auto ooit wel van een "liefhebber"geweest. Diverse aanpassingen, zoals het stuurwiel en de gordels…

Link naar reactie

Ja, mods aan een stuurwiel en andere gordels passen niet bij een auto zonder boekje.

Wellicht is er een 2e, ongeinteresseerde/minder voorzichtige eigenaar geweest (dat zou de slijtplek op het bolster ook kunnen verklaren al is dat ook heel afhankelijk van de foto/lichtinval en de ene persoon heeft daar meer last van dan de andere).

Of de km stand is teruggedraaid is altijd een gok. Je zou zeggen dat mensen/handelaren die dit systematisch doen toch ook vervalsde onderhoudsboekjes regelen om hun zaakjes geloofwaardiger te maken :)

Wordt er in DLD niet bij keuringen de km stand genoteerd?

Het viel me wel op dat de achterste en voorste remschijven er als nieuw uitzien (en die zijn best prijzig voor een /m) dus ik denk niet dat het een slecht onderhouden auto is (ongeacht of de km stand klopt). Maar zoiets moet je natuurlijk ook ter plekke bekijken, en dat doe je niet zo snel als ie helemaal bij münchen staat :lol: .

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • Administrator

Aan de andere kant zijn een stuurwiel, gordels en remschijven heel goed zichtbare slijtageonderdelen. Vervanging daarvan doet optisch een hoop. Als je bijvoorbeeld een M stuurwiel (dat bij de Z4 erg makkelijk beschadigt, zeker bij fanatieke ringdragers) even laat "upbeefen" (kost in Duitsland minder dan een nieuw stuur), ziet dat er meteen heel veel beter uit. Dit stuur ziet eruit alsof het net "gedaan" is (inclusief overspuiten covers).

 

De koplampen zijn trouwens ook non OEM. Ook weer zo'n voor de hand liggend slijtageonderdeel als ze echt aangetast zijn.

 

Maar dan is het weer gek dat ze bijvoorbeeld niet ook die afgeschilferde pookknop niet ook even hebben mee genomen ...

 

Anyways; we horen het inderdaad wel weer als er iemand is wezen kijken ... :wink:

Link naar reactie
4 uren geleden, GuidoK zei:

de achterste en voorste remschijven er als nieuw uitzien (en die zijn best prijzig voor een /m) 

 

Behalve als het om bepaalde aftermarketschijven gaat natuurlijk. Maar dat is op de foto eigenlijk niet te zien.

Link naar reactie

Als je zo de foto's ziet, kan ik er niet zo gauw iets aan vinden waarvan ik denk dat ziet er niet goed / oke uit. Tuurlijk is het ontbreken van documentatie een doodzonde. Maar ja, wat moet ie (maar) kosten......

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.